Wauw wat grappig hoe smaken verschillen. Ik vind het allebei heel leuk juist! Lichte voorkeur voor Guusje.
Guusje! Suus vind ik niet mooi, ik vind het echt een afkorting of een koosnaampje.. Suze of Susan(ne) vind ik wel leuk!
Meestal vind ik namen met - je niet leuk voor een volwassene. Guusje is daar een uitzondering op. Dat kan wel. Net als Aafje. Suus vind ik minder zou dan ook voor Suze of Suzanne kiezen. Succes met kiezen.
Als ik moet kiezen dan Suus. Maar dan zou ik het leuker vinden als; Suze, Susan/Suzan met als afkorting Suus
Ik vind beide namen echt leuk en stonden ook hier op het lijstje. Helaas vond vriend het minder. Suus vind ik denk Ik net een tikkeltje gangbaarder of. Geloof toch dat het daarom mijn voorkeur hebben zou.
Guusje vind ik echt verschrikkelijk. Wordt afgekort tot Guus wat nog erger is en ik vind het echt een kinderlijke naam. Suus vind ik wel leuk, maar liever als Suze.
Ik vind ze ook beide erg leuk! Zou zelf voor suus gaan denk ik, omdat ik verklein namen altijd een beetje spannend vind. Dadelijk wordt ze enorm hihi
Ook voor Suus. Vind Suze iets leuker. Guusje te hard door de G en best kinderachtig. Geen mooie klank.
Zeker Guusje!! Suus vind ik een geitenwollensokken naam Maar... Smaken verschillen! Dat maakt een naam juist zo moeilijk en leuk! Succes met de keuze!!