thanks allemaal. zie dat er nog behoorlijk wat reacties zijn binnen gekomen. Guusje had onze grootste voorkeur. mede door jullie reacties zijn we van deze namen afgestapt. Guusje wordt misschien inderdaad te vaak afgekort naar Guus. en dat is toch wel het bezwaar waarom we deze naam niet kiezen. te mannelijk voor een meisje dat Guus genoemd wordt. Suus blijft erg leuk maar t blijft een twijfel bij mijn gevoel. en bij twijfel niet doen toch
Thanks lief !! Denk je niet dat iedereen roept met Guus ?? dat vind ik nl echt niet leuk voor een meisje..klinkt zo jongensachtig.....
Ja misschien wel...maar dat heb je wel met meer namen, bijvoorbeeld Julian wordt Juul genoemd (meisjesnaam) . Als je je er teveel aan zal storen, kun je misschien beter verder kijken. Maar ik heb een zwak voor Guusje Vind het lief klinken, maar ook goed kunnen voor een volwassen vrouw.
Ik heb een vriendin die Josje heet. Iedereen noemt haar jos. Bij die naam denk ik niet meteen aan een jongen maar aan haar. Het went gewoon Misschien anders daantje? Daan zou van Danielle kunnen komen en dan is het minder erg als ze de -je weg laten
Vind ik ook een goede suggestie. Daantje, zooo leuk! (Wij willen alleen onze zoon - als die er ooit komt - Daan noemen dus wij kiezen er niet voor). Maar opnieuw op zoek dus... Dat Guusje en Suus afvallen... Ik vind het ook erg leuke namen. Succes!