eigenlijk wilde ik nog niks kwijt over de namen die we in ons hoofd hebben, maar weten het nu echt niet meer. ze lijken wel allemaal op elkaar, maar weten niet welke precies. alle namen die maar iets te maken hebben met milaan zijn goed. (ik ben er nog nooit geweest, vriendlief vind het een verschrikkelijke stad, maar t klinkt zo mooi). help!
Ik vind de langere namen juist wel mooi. Mylie vind ik niet zo geschikt. Zit nu al te rijmen (pielie, senielie etc)... Dus wat mij betreft minder geschikt.
haha dat is idd wel zo, maar die dan wel op zn engels uitgesproken, dus eigenlijk gewoon kylie (minogue) maar dan met n m
Ik ga voor Mila maar zou eerder gaan voor Milan....vind ik nl. ook een zowel jongens als meisjesnaam.
Milene (sorry, deze schrijfwijze stond er niet bij). Inderdaad, goede tip van tweeling, een lange versie kun je altijd nog afkorten tot Mila o.i.d. als je haar roept.
Mila, lekker kort en simpel, maar toch vrouwelijk. Milena vind ik klinken als mirena (spiraal).. en de andere namen vind ik zo gezocht.