Lieve Dames, Zit met een klein probleempje. Ik ben nu 31 weken zwanger en ik pas nog echt net aan/net niet mijn jassen. Mijn vriend heeft maat L en ik kan zijn jassen dus ruimschoots aan. Nu wordt het winter en mijn winterjas is altijd strak tot aan mijn knieën. Nu door m'n buik pas ik hem niet meer. De kou komt eraan en ik vind het dus zonde om een zwangerschaps jas te gaan kopen. Ik zit er dus aan te denken op bij The Sting een dikker vest te kopen maat M/L. Zodat als er nog een speurt komt ik hem nog steeds pas. Maat toch twijfel ik ook weer. Hebben jullie tips? Of hoe hebben jullie dat gedaan? Ik beval natuurlijk in de winter.
Bij de zeeman een mooie jas voor 15 euro gekocht Normaal heb ik maat 40/42, nu een jas in 46 gekocht, past perfect. Daarna gooi ik m gewoon weg of geef hem aan mijn moeder Voor die maand wou ik geen dure positiejas meer kopen Bij h&m wou ik er eerst een, maar als je die besteld heeft die ook ruim een maand levertijd, dus schiet niet op.
Ik ben nu 30 weken en ik heb een maand geleden toch een winterjasje aangeschaft bij de h&m voor 50 euro. Vond ik nog wel te doen zeg maar. Maar ik zou er ook niet meer voor uitgeven voor alleen die laatste paar weken.
Ik heb ook voor 15 euro een jas bij de zeeman gekocht maar dan paar maten te groot. Heb er nu erg veel plezier van en zit warm genoeg. Vond het ook zonde om voor zo'n korte periode een dure jas aan te schaffen.
Ik heb er 2 weken geleden ook 1 gekocht voor 50 euro, vond ik ook nog wel te doen en ben er zeeer blij mee
Ik heb dit x wel een zwangerschapspaginawww gekocht, maar bij mijn vorige zwangerschap gewoon bij de kruidvat een xl jas gekocht voor 15 euro ofzo en was ook prima!
Je kunt met een leuke riem/band een wat grotere goedkope jas helemaal opleuken en een echte zwangerschapsjas van maken. Voor die paar weken lijkt me dat ook meer dan prima! Zelf heb ik al vroeg een zwangerschapsjas van de MissEtam gekocht, 80 euro. Super blij mee, krijg veel complimenten. Maar voor die paar weken zoals jij, had ik dat ook niet gedaan denk ik.
ik ben naar primarkt gegaan hadden ze voor 25 euro een hele leuke jas. gewoon 2 maten groter gekocht en past prima.
Dat is ook een goede ja. Maar ik hoop dat die dan dik genoeg is primark kwaliteit kennende. Moet er toch de winter ermee doen. Vandaag toch maar even Hoofddorp in dus naar de Primark.
op de scooter is de jas wel koud, maar in de auto warm zat. en ik moet zelf nog 4,5 week en hoop als ik na de geboorte naar buiten mag dat me buik zo geslonken is dat ik me eigen jas weer aan kan
Bij M&S mode hebben ze veel jassen in de uitverkoop en ze hebben daar ook grote maten dus ik denk dat ik daar iets ga halen.
Ik loop er momenteel bij als een rollade of heb heel veel laagjes aan en jas open (meestal nr 2), dat werkt ook. Als ik laagjes draag heb ik meestal een buikband om een strakke longsleeve en een trui erover en dan me jas gewoon open. Bij mijn eerste deed ik het precies zo, was toen wel iets minder ver, maar heb het nooit koud gehad. Ik vertik het echt om voor misschien nog maar 1/2 weekjes een positie jas te halen.
Ik heb een 'gewone' jas gekocht bij de H&M. Een A-lijn model, zodat hij wijd uitloopt naar onderen, en gewoon een stuk groter dan mijn echte maat. Ben er erg tevreden mee. Had nog geen leuke zwangerschapsjassen gezien en nu heb ik gewoon iets leuks.
ik heb 2 maandjes geleden een gekregen van vl , hij was prijzig maar kan hem na de zwangerschap ook nog aan