Scapino, Bristol, etc. overal wel gymsetjes te koop maar overal vanaf maat 116 of zelfs 128.... Waarschijnlijk omdat de meeste kleuters gymmen in hun ondergoed maar bij ons op school gymmen de kleuters 1x per week in de sporthal in gymkleren en ze gaan naar peuter/kleutergym. Dus wil ik voor mijn zoontje die over een paar weken naar school gaat een setje gymkleren aanschaffen. Wie weet waar ze kleine maatjes verkopen? Wel een beetje betaalbaar.... Met de oudste had ik dat probleem ook altijd maar toen vond ik bij scapino toch een verdwaald setje in 104.
Ze dragen hier vanaf groep 1 gewoon een korte joggingbroek en t shirt. En dochter ook wel een gewone katoenen korte broek met elastiek bovenin. Als shirt altijd een wat ouder shirt uit hun kast.
Decathlon of inderdaad een gewone korte broek en t-shirt. Scapino heeft ook kleine maatjes sportschoenen.
Klopt! Ben er net geweest. Alleen twijfelde in de winkel tussen 98/104 en 110/116 omdat het niet heel groot leek. Dus 110/116 meegenomen. Thuis even vergeleken met een van zijn grootste shirts en die blijkt nog kleiner.... dus meteen op de website maar 98/104 besteld.