Gat wat flauw........van Playmobil

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door TopperD, 20 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TopperD

TopperD Bekend lid

9 jun 2015
    779
    156
    43
    Mijn kinderen zijn alle drie best fan van de serie Super 4 van Plamobil. Leek me wel leuk voor Sinterklaas. Beetje jammer dat de vier waar het om gaat alleen te koop zijn in een dure set. Dus Gene met de kameleon, Alex met de koningstribune, enz. Dus wil je de vier hoofdpersonen hebben, moet je vier grote sets kopen :$

Beetje jammer. De professor en piraat Haaibaard enz. zijn wel apart verkrijgbaar. Ik snap wel dat het om de verkoop gaat, maar vind dit wel heel erg jammer.

2. Jaime

Jaime Niet meer actief

Oh dat is wel flauw ja. Mijn dochter had het er vandaag over maar dan begin ik er niet aan hoor. Dan is het namelijk pas leuk als ze alle hoofdfiguren heeft en dat gaat dan niet gebeuren.

3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.905
    3.933
    113
    Ja stomme verkooptrucs.

Ik vind Playmobil trouwens sowieso achterlijk duur.
    Mijn dochter is 3,5 en die gaat echt leuk spelen ook met de duplo enzo en met mijn oude playmobil bij mijn ouders. Dus ik dacht eens even kijken of ik een leuke set kan vinden voor sinterklaas. Nou echt, een beetje set kost 40/50 euro en als je dan eens goed kijkt wat er nou eigenlijk bij zit.... schandalig.
    Net als met Duplo trouwens hoor. Prinsessenkasteel voor 60 euro, wat zit erbij? Nou een paar blokjes, torentjes, een prinsesfiguurtje en nog twee steentjes....

4. sydneys

sydneys Niet meer actief

Op marktplaats is heel veel te vinden van playmobil. Ook complete sets met doos

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Maar het gaat wel lekker lang mee ;) en dan kunnen jouw kleinkinderen straks ook lekker bij jouw spelen met het playmobile van hun ouders :D:cool:

6. TopperD

TopperD Bekend lid

9 jun 2015
    779
    156
    43
    Weet ik. Maar de sets van super 4 zijn nieuw op de markt. Beetje jammer dat ze dan de karakters waar het eigenlijk om gaat allemaal apart in een set verkopen.

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

Dat ook. Denk dat dat bijna niet kapot te krijgen is. Als je het 30 jaar bewaard brengt het misschien nog geld op mochten de kleinkinderen het niks vinden :)
    en omdat het niet kapot te krijgen is ziet het meeste er nog super uit van marktplaats.

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

Dat is wel jammer. En als je playmobil contacteert?

9. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.905
    3.933
    113
    Ik vind dat er marktplaats nog steeds heel veel voor gevraagd wordt.
    Het zal het best waard zijn hoor, maar dan koop ik net zo lief nieuw.

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Hier hetzelfde probleem, zoon wil het graag hebben maar dan de 4 hoofdfiguren. Dat is dus 4x rond de 50 euro

11. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Even op ebay en alieexpress kijken?

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hey kan ook nauwelijks stuk... Dus het is op zich nog wel wat waard...
    Maar als het dan nauwelijks scheelt met nieuw....

Meestal zijn er in oktober leuke aanbiedingen en ze hadden daarnet bij de blokker ook heel veel playmobil in de opruiming.

Dochterlief vierde afgelopen weekend d'r verjaardag dus ik sla even over.. Maar het scheelde aardig.

Deel Deze Pagina