jaja er zijn al veel show je kamers topic, maar ik zoek echt specifieke ideeën. Tips mogen ook, maar het leukste zijn plaatjes. Mijn zoon wordt bijna 7 en is toe aan wat stoerders op zijn kamer. Punt is , zijn kamer is niet heel erg groot. Alle ideeën die ik op google tegenkom zijn gebaseerd op enorme showruimtes, ja dan kan ik het ook wel leuk inrichten. Dus wat heb jij voor oplossingen bedacht ? Ik heb zijn bureau al wel opgepimpt met krijtverf (abbuson blue met engelse vlag en oud gemaakt.) Zijn bed en kast zijn steigerhout. Die 3 items blijven, alleen ben ik op zoek naar handige opberg oplossingen die ook mooi zijn ,geen zweeds merk om het zo maar te zeggen. ben benieuwd!
Wij hebben net een supervet bed gekocht voor Luc. komt ook nog een opbergkist bij. De muren worden lichtgrijs met zilveren grote sterren en 1 wand wordt gedaan met steigerhoutbehang. Als het af is zal ik een foto plaatsen. Hij wordt ook bijna 7 en dus ook iets stoerders. De lade onder zn bed is een mooie opbergruimte en verder krijgt hij er nog een bureau bij met lades. Boven het bureau hang ik een zilveren rail met daaraan grote haken en zwarte zinken potten met daarin stiften, potloden etc.
Gaaf !!! ik hou hier echt van. heb nog wel wat ideetjes opgedaan ondertussen . Weet alleen niet hoe ik hier foto's moet plaatsen.