Surprise sinterklaas.. hulp nodig.

Discussie in 'De lounge' gestart door baby90, 24 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Sinterklaas is alweer in het land en zoals elk jaar doen wij met mijn familie lootjes trekken, cadeautjes kopen en surprise maken. Ik ben alleen niet zo creatief!
    Ik heb iemand met flink rammelende eierstokken. Ze wilt ontzettend graag kinderen, maar heeft geen vriend.
    Ik dacht dus gelijk, ik maak rammelende eierstokken.
    Maar hoe:( Ik zie mezelf niet met kippengaas en kranten aan de gang gaan om een eirerstok te maken.. Haha.
    Ik zoek dus een leuk, en niet te moeilijk idee.
    Mijn man dacht aan een koker, met echte niet gekookte eieren er in, waar ze de cadeautjes uit moet graaien. Maar dan ziet het er zo saai uit.
    Heeft iemand nog een leuk idee wat ik hiermee kan doen, of misschien een heel ander idee?

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Vind je zo'n cadeautje niet erg ongepast en mogelijk kwetsend?

3. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Dan maak je rammelende eierstokken, Letterlijk. Stok maken met eitjes aan trouwtjes. Kan ze mee rammelen :p In de stok/koker stop je de cadeautjes. Of in de eitjes die je dan kan maken van papier-maché .

4. ShampooL

Ja, ik zou inderdaad wel even nadenken of ze daar de humor van inziet :)

5. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    nou vind het echt een idee van lik me reet. sorry

6. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Daar heb ik natuurlijk wel overnagedacht ja. En ze zou dit echt wel leuk vinden, anders zou ik het niet doen.

ShampooL, thankss dat is wel een idee ja:D

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik vind er niets grappigs aan eigenlijk. Een kinderwens kan heel groot zijn en het kan heel pijnlijk zijn dat iemand er niet de "middelen" voor heeft om aan zo'n grote levenswens te kunnen voldoen.

Ik denk dat je beter voor een ander idee kunt gaan.

8. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    Dit dus. Laatje man een kwakkie doneren tijdens de surpise doe je in een potje.en gewoon zelf insiminatie.

9. ShampooL

Ik heb ook al 3 jaar rammelende eierstokken, maar ik zou deze surprise echt hilarisch vinden. Ik denk dat het echt aan de persoon ligt.

10. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Wauw als ik dit zou krijgen zou ik diep tot op mijn bot gekwetst zijn
    Hoe luchtig, vrolijk en grappig ik er altijd over doe (dat maakt het enigzins draaglijk!)

Maar dit is echt ongepast

11. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.970
    686
    113
    Vrouw
    Ik zie je onderschrift.. je hebt dus een steady relatie en partner. Tuurlijk kan het dan als grappig gezien worden. Als je je partner nog niet hebt gevonden verandert het de zaak nogal...

12. ShampooL

Waarom is dat zo anders? Een kinderwens is een kinderwens toch?

13. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.626
    113
    Ik zou het ook echt niet doen, iemand kan wel vrolijk en luchtig lijken, maar je weet nooit zeker wat er van binnen omgaat. Ik zou dan eerder nog (als je denkt dat diegene daar om kan lachen) iets doen met het geen partner hebben. Een grote pop of teddybeer, cadeautjes van een 'stille aanbidder', Sint bied je een piet aan, zoiets.

14. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    ja zoiets ja.... kan me niet voorstellen dat iemand echt er om kan lachen. negen van de 10 keer is dat een masker. maar vind het sowieso een stom idee. :)

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Beetje gewaagd idee.

Misschien meer richting een cupido, als ondersteuning? Pijlen met een hartje.

Gedicht erbij. Voor mijn lieve vriendin. Hier en klein begin. ...

16. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Rammelende eierstokken maken voor een niet zo crea iemand is nogal wat werk.
    Is een 'pot' sperma met een grappig etiket er op en bij het gedicht wat foto's van mannen die 'bezig' zijn geen makkelijker idee? Haha een doorzichtige emmer vullen met gel of behanglijm met wat zelf gemaakte spermacellej waar je je cadeau in verwerkt. Het cadeau pak je dus in schilderstape ofzo in de vorm van een balletje en staartje en dan ook n paar waar niks in zit he..,

17. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Als ik niet zeker weet dat ze het niet leuk vind, dan doe ik dat niet. Zoiets zou ze zelf ook aan iemand geven. Ze is erg open. Het is mijn stiefzus, dus denk wel dat ik haar goed genoeg ken;)

Had inmiddels al takken bij de action gehaald.

Rosalynn haha! Dat was ook een goed idee! Misschien kan ik dit erbij doen, of mochten de eierstokken mislukken dit maken alsnog maken. Vind m echt leuk!

18. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    TS vraagt toch niet om te oordelen over haar surprise idee? Ze wil enkel knutseltips!
    Dat wijzende vingertje af en toe hier, zo moe van!

Anyway ts: ze hebben deze week sambaballen bij de lidl in de aanbieding. Misschien kan je daar iets mee?
    Of heb je nog eitjes van pasen, om paastakken te decoreren? Als je die aan een stok hangt?

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als jij heel zeker weet dat ze het leuk gaat vinden, superleuk idee! Zou er inderdaad nog een potje met 'spul' bij doen :D. En die stokken met eieren eraan, supergrappig, kan je ook leuk de cadeautjes in verwerken. Je kan ook surprise eieren gebruiken als eieren, ik vind ze in ieder geval lekker en leuk :)

20. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Ik zou dan opstaan en vertrekken als ik dat zou krijgen.. enorm kwetsend..

maar wat betreft knutsel tips.. inderdaad
    suprise eieren ..
    zou je kunnen gebruiken ze hebben nu ook grote bij de lidl.. wel leuk

Deel Deze Pagina