kans zo groot mogelijk maken met iui6, hoe??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door MissDonna, 27 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Iui 5 is mislukt... voel me weer ellendig en nu nog 1x een iui. Wat doen jullie om het optimaal te maken?

Ik heb tarwekiem gebruikt. En ook niet. Voor mij bmslijm maakt dit niets uit. Het is voor de iui elke keer net geen 6mm dus op dat moment te dun. Na de iui nooit gecontroleerd. Ik gebruik clomid, waarvan dit een bijwerking is.

Ik moet de pregnyl altijd 40 uur van te voor zetten..

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je baarmoederslijm veel te dun is, dan heeft het niet zoveel kans van slagen. In mijn ogen zou er overgestapt moeten worden op andere medicatie of aanvullende medicatie om het baarmoederslijmvlies optimaal te krijgen en na de eisprong in stand te houden. Het is een beetje zonde om op deze manier door te gaan met de behandelingen, terwijl er op een andere manier een grotere kans van slagen is.

Je kunt er zelf niks aan doen om het te verbeteren, er zijn extra hormonen nodig. Dit zul je moeten overleggen met je arts. Wellicht kun je beter deze ronde overslaan, zodat je de volgende behandeling optimaal kunt benutten. Succes!

3. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Zag hier laatst iets staan over kinderaspirine. Dit zou bloedverdunnend werken en daarmee de doorbloeding stimuleren. Geen idee of dat de opbouw vh baarmoederslijmvlies ten goede komt... Zou er eens wat research naar doen. Ben wel met mijn voorgangster eens dat ik ih zkh ook navraag zou doen voor medicatie die dit ondersteunen dan wel over te stappen op andere medicatie (injecties) die minder effect hebben op de dikte vh bms.
    Veel succes iig!

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Aspirine heeft geen effect op de groei van je baarmoederslijmvlies.

5. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Ik heb één ronde elke dag tot de IUI frambozenbladthee gedronken. Zelf reageerde ik er veel te sterk op, want m'n baarmoederslijmvlies was opeens veel te dik :p En dat heb ik toen ook gemerkt met m'n menstruatie. Au.

Maar misschien is het voor jou wel geschikt?

Pregnyl zou ik 32 uur van tevoren zetten. Wij hadden twee dagen voor de IUI zelf ook nog sex, maar dan met PreSeed. En na de IUI dronk ik uitsluitend granaatappelsap verdund met water. En ik slikte vitamine D, vitamine E en Zink.

6. Klavrtje4

Klavrtje4 Bekend lid

15 mrt 2016
    756
    1
    0
    Oh goede tip, ik ga die thee ook halen!

7. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Ik zal inderdaad eens zeggen van andere hormonen! De vervangende arts die ik vorige cyclus een keer had. Zei dat 6mm wel gewoon zou moeten kunnen.. maar ik ga er eveb achteraan. Na de 6ex word het ivf dus dan zo ie zo andere medicatie.

Zucht stom gedoe allemaal.

8. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Sowieso stoppen met die tarwekiemen rommel. Maar daar ga je nu je cyclus mee omgooien.
    Andere hormonen vragen?
    Na iui controleren ze nooit omdat ze te " daar" met rust willen laten.
    Toch 2 dagen van te voren sex hebben.
    Na iui klaarkomen.
    Accupunctuur.
    Geen melkproducten eten en drinken.
    Alleen maar warm drinken.
    Bouillon drinken.
    Positief denken.

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Misschien mag je injecties ipv clomid. En de pregnyl is hier altijd 36 uur van te voren en soms zelfs korter ligt net aan de grote van de follikel en op welke dag ik zit. Moet wel zeggen ik heb maar cyclussen van 23dagen en heb de iui al op dag 9/10.

Verder geloof ik niet meer in allerlei hulpmiddeltjes na 5 jaar proberen maar goed wil niet zeggen dat dit niet voor jou werkt.

Deel Deze Pagina