Ja, awel, mijn gyn zit in een ziekenhuis én in een privepraktijk maar daar heb ik dus meteen naar gebeld omdat ik wist dat het daar "sneller" gaat, 6 maanden dus (ben je toevallig ook van het gentse?) edit; ik zie het net, je bent idd van gent. Ahja, het is niet anders. Zal nog even dit weekend nadenken over wat ik ga doen en hoe het allemaal voelt "daarbinnen". Als die klachten daadwerkelijk van mijn koperspiraal komen, sjah... dan weet ik het ook niet meer hoor. Wat moet ik dan gebruiken Kan me echt ergeren aan al die anticonceptie-cyclus-problemen. Als ons gezin compleet is wil mijn vriend er wel een "knoopje" in laten leggen, maar voorlopig dus nog niet. Ook raar dat jij zoveel klachten had van de mirena (?).. In elk geval, héél veel geluk met je zwangerschap! Bevalt het je een beetje?
Ik ben van gent, maar ik ga naar dendermonde naar het ziekenhuis. Bij mijn huidige gyn ging het in ieder geval makkelijker (is al wat ouder en daarom heeft hij niet zoveel zwangere gevallen meer die de vrije tijd opgebruiken, LOL). Mss daar eens proberen. En die anticonceptie dikke miserie, na de geboorte van deze gaat manlief voor een knipje, dus geen anticonceptie meer. Grappig, alletwee van gent. Thx, zwangerschap gaat tot hier toe goed. Mocht je nog iets willen weten PB maar
Ja merci.. t'is idd dikke miserie. Kijk echt al uit naar de tijd dat anticonceptie gewoon niet meer nodig is. Denk dat ik toch maandag op die vrije consultatie ga gaan... zal er niet van doodgaan, en als hij echt zo vervelend is als anderen wel zeggen dan weet ik dat ook voor het vervolg. merci voor de steun he
Wel goed dat je erbij zet dat je in België woont... Ik denk al zijn we gek geworden Maar het lijkt me dat je ook in België recht hebt op zorg.... Maar hoe t precies zit weet ik ook niet natuurlijk. Contact opnemen met je zorgverzekeraar?? En anders als je zelf toch blijft twijfelen of je zorgen maakt, dan maar een afspraak met die minder fijne gyn. Belangrijk lijkt me dat er naar je gekeken wordt. Succes!