Iemand bekend met een zwangerschapsmassage? Ik ben eigenlijk wel toe aan een lekkere massage en heb nu een kortingsbon gekregen dus voor 18,75 een halfuur gemasseerd worden zie ik wel zitten maar i het ook lekker?
Ik vond het echt heerlijk, maar dat hangt natuurlijk ook af van degene die het doet. Het was in mijn geval geen ontspanningsmassage maar echt een massage om alles weer lekker los te maken, zit er aan te denken volgende week mezelf nog 1 te gunnen voor mijn verjaardag .
Ik heb er drie tijdens mn zwangerschap gedaan. Eentje rond 20 weken in het buitenland. Heel ontspannen alleen heel vreemd ze gingen ook over mn buik... Daarna twee keer hier in de buurt waarvan de laatste de dag voor de bevalling was. ik werd ingeleid dus wist wanneer ik ging bevallen. Zij deed gewoon een volledige lichaamsmassage waarbij je op je zij moest liggen als ze je rug masseerde. 1 woord HEERLIJK!! Dus gewoon doen.
Sommigen hebben ook een tafel waar je buik in kan, zo kun je op je buik liggen. Zou persoonlijk niet willen dat ze aan mijn buik zitten maar ik zit er ook aan te denken om minstens 1x in de zwangerschap eens zo'n massage te doen. Lijkt me heerlijk!
Oohh dat lijkt me ook zooo lekker! .. Moet alleen ff kijken waar bij mij in de omgeving.. er is wel 1 in t dorp waar ik woon, maar die is zelf met zwangerschapsverlof lekker handig haha.. dus iemand die 1 in omgeving Sneek kom maar op