Na IUI positieve test nu negatieve test. Wie herkent dit?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Cheffin83, 6 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cheffin83

Cheffin83 Lid

4 dec 2014
    54
    0
    0
    Ik en mijn man zijn bezig voor eerste kindje, al 4 jaar nu in totaal. We zijn begonnen met iui leiderdorp. Dit is ronde 3. Ik had 5 november mijn menstruatie en 20 november de iui. Afgelopen donderdag 4 dec heb ik clearblue digital test gedaan en die was positief. We waren voorzichtig blij. We hebben gebeld met leiderdorp vrijdag 5 dec. Voor ons eigen gevoel nog een test gedaan, deze was negatief. Diepe domper en weer gebeld. We konden het weekend het beste afwachten, maar dat duurde me natuurlijk te lang. Vandaag getest weer negatief en nu net krampjes in de onderbuik en licht rosé met afvegen. Wie heeft dit al eens gehad en wat nu?? Het heeft me toch ondanks dat ik dacht dat ik best sterk ben een beetje opgebroken.

groeten

2. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Cheffin wat ontzettend verdrietig. Ik weet niet of ik je kan 'helpen' maar misschien 'helpt' wat medeleven een beetje. Ik begrijp best dat je erg gebroken door bent. Het is een wirwar van emoties. Eerst heel blij door een positieve test en dan zo snel erna een negatieve. En zeker als je al lang bezig bent dan is je hoop zo groot. Ik denk dat je jezelf gewoon wat verdriet, een sloot thee en een flinke chocolade letter moet gunnen...je hoeft echt niet gelijk de volgende dag de "we gaan er weer voor" attitude te hebben. Veel sterkte

3. Cheffin83

Cheffin83 Lid

4 dec 2014
    54
    0
    0
    Dank je wel en dat "helpt" ook zeker heel erg bedankt voor je reactie groetjes

4. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Ik heb dit ook vaker gehad. Het is gewoon k*t. Iets anders kun je er niet van maken. Sterkte de komende dagen!

5. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Jeetje meis kl*te . sterkte

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik had toch op dit topic gereageerd, of ben ik nou gek? :(

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik zie dat je precies hetzelfde topic nog een keer opent, met hetzelfde openingsbericht? Ik had in het andere topic gereageerd...

Deel Deze Pagina