Regelmatige cyclus en toch lukt het niet......

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 12 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Wij zitten nu in ronde 6 en ik heb een super regelmatige cyclus en toch lukt het nog niet om zwanger te raken....!!!

Wie zit er met hetzelfde???

Lijkt me gezellig om met een vast cluppie elkaar op de hoogte te houden....

2. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Hier een beetje hetzelfde verhaal, wij zitten in ronde 5. Cylcus is ook regelmatig. En aan ontpillen kan eht niet liggen want vanwege vorige zwangerschap en borstvoeding gebruik ik die al niet meer sinds maart 2008...

Nog meer dames?

3. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

He ikkin08

Gezellig dat je mee komt kletsen....we lopen ongeveer gelijk met nod...ik 1 november!! Maar is best frustrerend als je het gevoel hebt dat alles goed is en dat het dan niet lukt...!! Maar jij heb al een dochter zie ik... geeft misschien toch wat rust dat je weet dat jullie vruchtbaar zijn?!?!

Ga zo lekker n weekendje weg dus tot horens

4. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Het is inderdaad in het verleden gelukt, en we hopen dat het nu nog lukt. Ik heb in Oktober 2009 gehoord dat ik endometriose had en dus is het maar even afwachten hoe snel dat uitbreid/verslechterd. En daar hangt ook vanaf hoe makkelijk we zwanger kunne weorden.

Fijn weekend! Ik mag dit weekend werken;)

5. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

hm...werken is toch net ff minder dan n weekendje weg...succes!! (voor je t weet is t weer voorbij!!)
    Maar endometriose is natuurlijk niet wat je wilt horen...Hoever is het gevorderd (of wordt dat niet gecontroleerd?) Dan is het toch niet zo vanzelfsprekend dan een kindje betekend dat je er automatisch meerdere kunt krijgen...!! hopelijk mag het snel allemaal lukken....!! Succes met werken van t weekend!!

6. stitchy

stitchy Actief lid

8 okt 2010
    161
    0
    0
    thuis
    Hier ook een hele regelamtige cyclus, bijna 2 jaar bezig, geen afwijkingen gevonden en nog steeds niet zwanger.... Gewoon botte pech? Ik weet t niet, maar we moeten gewoon doorzetten toch?

Heel veel succes in ieder geval dames :D

7. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Ben inmidels al en jaar niet op controle geweest moest toen eigenlijk kiezen tussen de pil, zawanger worden of ander medicijn. Maar de eerste en 3de optie konden niet in combinatie met bv en daar wilde we niet mee stoppen en ons meisje was toen 10 maanden dus voor een tweede vonden we eht te vroeg. EN nu wilde we het eerst even proberen voor aan de bel te trekken, maar al ben ik met kerst niet zwanger gaan we naar de gyn.

8. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Ik heb ook een regelmatige cyclus zit hooguit 2 dagen verschil tussen. Ik heb deze maand voor het eerst ovulatie testen gebruikt en deze gaven wel aan dat mij ei later kwam als ik dacht! We hebben de vorige x vanaf dag 12 tot aan dag 14 geklust maar ik had mijn ei toch echt pas op dag 16. Dus misschien is het nu wel raak:)

9. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Stitchy, gezellig dat je mee komt kletsen!!
    Wel vervelend dat je onderzoeken er goed uitzien, maar dat het dan toch niet lukt!! Ik zie dat je al in ronde 24 zit...Je hebt ook bijna je nod...en???? Al getest of wacht je het rustig af??

Dan voel ik me eigenlijk maar een en al ongeduld dat ik nu al met 5 rondes zeur over dat het niet lukt....!!

Maar we moeten positief blijven!!!

Ikkin08, hopelijk gaat het lukken voor kerst...ik ga voor je duimen...

Hopelijk kunnen we binnenkort allemaal positief nieuws brengen... I HOPE SO!!!

10. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Sproettie, gezellig dat je meekletst! In de hoeveelste ronde zit je?? En wat zijn die ovutesten toch handig soms he?? Ik gebruik er niet zo veel...vind het anders echt te duur worden en blijf toch steeds stiekum hopen op een verrassingszwangerschap...!!

11. stitchy

stitchy Actief lid

8 okt 2010
    161
    0
    0
    thuis
    Nee ik heb nog niet getest, doe ik ook pas als ik een dag overtijd ben.... Ten minste, als ik dat volhou ;)
    Is geen zeuren hoor meis! Als je stopt met de pil, wil je zwanger raken, het liefst gelijk!

@ Sproettie: jullie hebben dus gewoon verkeerd zitten klussen ;) Geeft alleen maar weer wat extra hoop voor deze ronde toch?
    @ Ikkin: tis gewoon voor de kerst raak, geen gyn, niet meer nodig ;)

12. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    @Bloem85, Ik zit nu in ronde 5, eerste ronde miskraam gehad met 5 weken. Ik wilde zo graag weten of ik wel een ei kreeg en wanneer die is!

13. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Sproettie, fijn dat de ovutesten hun werk hebben gedaan...!! Klus je niet meer gericht op de verkeerde dag...

Fijn weekend allemaal, ik ga er vandoor...op naar ons weekendje weg!!!

14. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Wie kletst er gezellig mee??

Heb vant weekend de eisprong gehad dus hopelijk over 2 weken geen ongesteldheid....!! Nog meer mensen die aan het wachten zijn op hun NOD???

15. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Ik doe gezellig mee! Gisteren positieve ovutest en geklust dus we kunnen weer op het wachtbankje.....

16. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Spannend...spannend!!! Blijft (onbewust) toch elke keer weer een, beetje, spannende 2 weken!!!
    Neem me elke keer voor om er niet aan te denken, maar toch lukt dat niet zo goed!!!! Laten we hopen dat we deze keer geluk hebben......!! We zitten toch op/rond dezelfde NOD-datum???
    Ik hou je op de hoogte

17. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Hier ook doe mijn best om er neit teveel aan te denken, maar doe het toch wel. Mijn nod is 31 okt. De jouwe ook toch? Als ik naar je banner kijk. Hou je op de hoogte!

18. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Klopt....31e is De dag!!! Ben echt heel benieuwd..hebben deze maand echt ons best gedaan met klussen...dus er is wel een beetje hoop!!! Jij al een vermoeden of symptoompjes?? (is nog best wel vroeg...maar wie weet)

19. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Zijn er nog mee meiden die een regelmatige cyclus hebben en gezellig mee willen kletsen?? Hoe meer zielen hoe meer vreugd...toch??!?!?!

20. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Ben er voor het eerst deze maand best rustig onder miss is dat een voorteken?

Hebben ook geklust toen het moest, had ook positieve ovu-testen dus we hebben ons best gedaan, meer kunnen we niet doen toch...

Inderdaad dames kom maar op! Gezellig!

Deel Deze Pagina