Bloed in een zwangerschap kan. Ik heb het zelf ook meerdere keren gehad. Het HOEFT dus niets te zeggen. Maar, zoals eerder gezegd, als jij je eisprong 2 juli hebt gevoeld en de VK/gyn zegt dat je al verder bent dan jij wil geloven, KAN het ook een begin zijn van een miskraam. Wachten duurt lang he... Ik duim toch voor goed nieuws voor je!!!
En hoe is het nu met je? Ben erg benieuwd of het gister bij dat ene beetje roze/rode afschijding is gebleven.... Mijn duimen draaien voor je
heey maantje85 het gaat wel.. gister niks geen bloed verloren, alleen vanmiddag weer een paar druppeltjes en af en toe beetje menstruatie krampjes.. dus afw8 tot donderdag..
helaas heb ik nu de hele avond menstruatie krampen en ook bloedverlies niet veel maar wel donker rood dus het is niet goed..
Hè Melissa verdorie. Lees nu je berichtje en denk stuur je even een knuffeltje.... Sterkte, duim stiekem voor je door...
Knuffel.. Laat je het wel nakijken als het voorbij is. Extra controle lijkt me zeker aan de orde voor de zekerheid. Maar ik duim voor je dat het stopt en alleen wat oprekken is .
hoi meiden ben vanochtend bij de gyn geweest.. en was weer een leeg vruchtzakje te zien en het vruchtzakje was ook gestopt met groeien dus het was niet goed helaas ze hebben pillen ingebracht om het op te wekken.. ik kwam thuis rond half 12 en om half 1 begon het al hevige pijn ik kon niks meer, zo'n pijn 2 uur later naar de wc en toen kwam er een heel stuk uit en zakte de pijn gelukkig dus waarschijnlijk is dat het vruchtzakje geweest.. Heel erg bedankt voor jullie steun en reactie's (K)
hoi meiden ik moest vanmorgen voor controle terug komen bij de gyn.. en alles was eruit gelukkig dus we kunnen weer opnieuw beginnen,, hopen dat het de 3e keer goed mag gaan..