mijn man moet morgen zijn zwemmers in gaan leveren en dan moet ik 3 weken later terug gaan naar mijn gyn. ik heb binne een paar dagen mijn eisprong en moeten we klussen . daarom heb ik gisteren al gebeld om te vragen of hij nog zo snel mogelijk kon gaan met zijn zwemmers want je moet je daarvoor 3 dagen onthouden he kan dat kwaad dat het langer dan 3 dagen is? liefs
Het eerste gesprek was bij mij alleen een intake gesprek Daar heb ik me zo druk over gemaakt...! Ze gaan nu een samenlevingstest doen....ik moet bellen op de eerste dag van mijn menstruatie en dan moet ik op dag 12 v/d cyclus komen. De avond ervoor moeten we gemeenschap hebben en dan gaan ze kijken of de zaadjes goed door mijn slijm heenkomen etc etc. Daarna gaan ze kijken of mijn eileiders goed doorgankelijk zijn...dan spuiten ze een vloeistof in mijn eileiders en dan kunnen ze zien of het goed doorloopt. Groetjes Debby
Die samenlevingstest heb ik vorige week gehad . Steld helemaal niets voor ! Ze gebruiken weer een eendenbek en nemen dan 2 van die spuitjes zonder naald ( je weet wel , waar kinderen ook zo leuk mee kunnen spelen ) . Ze zuigen dan met die spuitjes wat slijm weg bij de baarmoeder mond en leggen dat onder de microscoop . Als het goed is dan zien ze nog wat zwemmers van je mannetje door dat slijm heen "schieten" Vraag of je zelf ook mag kijken , is echt een leuk gezicht hahaha Heb ik ook gedaan en leek wel of ik naar look who`s talking zat te kijken Dat onderzoek waarbij ze vloeistof door de eileiders gaan spuiten om te zien of ze toegankelijk zijn , kan pijnlijk zijn .... Voor de zekerheid even pijnstillers innemen ! Als het goed is krijg je die van het ziekenhuis mee ... Ze willen dat bij mij ook doen , maar omdat ik ook een kijkoperatie krijg doen ze het onder narcose ! Heb ik nadrukkelijk om gevraagd omdat ik over dat onderzoek echt horror verhalen heb gehoord Aan de ene kant wel jammer want ik had graag mee willen kijken . Vind het bijzonder intressant allemaal . Veel succes en hoop dat de samenlevingstest alvast positief zal zijn ! Maar schrik niet als het negatief is hoor . Ik heb hem 2x moeten ondergaan omdat de 1e keer ook negatief was . De 2e keer echter was hij duidelijk positief Groetjes Joyce