dag dames, Ben al 6 dagen overtijd, heb wel ongiekrampen al sinds ik ongie moest worden, verder heb ik een vreemde urinegeur en slaap ontzettend slecht. heb woensdag een test gedaan negatief. durf niet weer te doen.... mijn langste cyclus was 37 dagen. Nu is het 38 de langste tot nu toe.... Ik moet trouwens plotseling erg hoesten, alsof er wat vast zit in mijn keel. wat moet ik doen.... Jullie heel veel succes met het zwanger worden, en hoop dat we zo spoedig mogelijk moeder mogen zijn hihih
ik zou over een paar dagen nog een keer testen. volgens mij heeft dat graatje in je keel niks met een evt. zwangerschap te maken
hoi hoelang ben je al gestopt met de pil als ik vragen mag? misschien heb je te vroeg getest! spannend!
hai, Ben al uhmm .. ongeveer maart 2007 gestopt. Dus ik denk dat ik al helemaal clean ben. Mijn langste cyclus was ooit 37 dagen. Normaal heb ik een cyclus van 32 dagen... Nou is het al 38 dagen. En morgen als ik niet ongi wordt 39 dagen. Ja mischien heb ik iets te vroeg getest want ik hoor van verschillende mensen dat ze pas na 2 weken positief testen ! dus wie weet ! spannend En jij, ben jij ook bezig.. hihih. Dan heeeeel veel succes
bedankt voor jullie reacties, ik hou jullie op de hoogte... heb trouwens flinke steken linksonder in mijn buik... vooral in de ochtend... echt net alsof ik ongie moet worden ! DURF NIET TE TESTEN...
hEE DAMES, Ja ik heb 3 dagen nadt ik ongie moest worden getest 3 keer 2 van trekpleister en een van cb. Allemaal negatief ! Mischien iets te vroeg. Ik hou jullie op de hoogte. Ik dacht trouwens net een beejte bruin bloed te hebben gezien in de wc. hoop niet dat ik ongie wordt...
balen meid, maar als je al 3 dagen na je nod zit ben ik er bang voor... toch blijf ik duimen voor je meid! geen bloed geeft moed
Wat balen zeg! Ik ben vandaag ook ongi geworden. Kan wel weer janken. Maar dat heb jij natuurlijk ook. We gaan de dagen weer aftellen zucht..... Succes!
Ja ik weet het , balen gewoon ! Maar we moeten de hoop niet opgeven. Ik denk altijd zo, voor alles is een reden. Ik geloof in god en weet dat het als god het wil, zeker zal komen. Dus deze maand weer flink klussen hihi