Bij mijn zusje was er geen positieve echo, enkel bloedtest en urinetest maar ze was overtijd en had sympthomen... Gyn had haar een middeltje gegeven om menstruatie te doen komen, maar ik had haar aangeraden om een weekje te wachten en dan terug te testen en toen was ze zwanger! Achteraf zei de gyn dat het ruchtje waarschijnlijk nog niet echt zichtbaar was (zoals zoeken naar een naald in een hooiberg zei hij)... Daarom dat het niet precies hetzelfde is als bij jou! Welke medicatie moet je nemen? Als het voor je 'misschien'vruchtje geen kwaad kan zou ik het nemen en anders wacht je toch gewoon nog enkele dagen? Sterkte!
Ahzo! Ik ben momenteel aan de duphaston... ongeveer hetzelfde denk ik! Hopelijk komt je menstruatie toch niet door, dan ben je zwanger
wat een vervelend bericht lees ik hier ik zou zeker nog een echo aanvragen en als het daar niet kan dan elders een echo wat dit is wel heel slecht van de gyn om geen herhalings echo te doen na een nega uitslag want dat wil ook niet altijd iets zeggen (meestal wel ) je hoort het wel eens vaker .. sterkte meid duim voor je dat het goed zit liefs nic
Volgende week vrijdag heb ik een controle afspraak bij de Gyn, denk dat ik dat maar even moet afwachten. Dan kijkt hij ook of die cyste niet groter is geworden en dan mag hij ook nog eens even heeeeeel goed kijken of die "zwangerschap" er niet gewoon nog steeds is. Die uitslag is ook niet altijd alleszeggend, net als die echo niet klaarblijkelijk. Toevallig was ik vanavond bij mijn acupuncturist en die zei ook, dat dat bloed lang niet alles zegt. Ze voelde ook aan mijn polsen (aders) en die voelen wel gelei achtig aan, wat je ook hebt als je zwanger bent, dus we gaan maar gewoon duimendraaien tot we een ons wegen en proberen POSITIEF te blijven.
oh meid wat zal die week een eeuwigheid duren voor julllie .. ik zal heel hard voor je duimen .. vind het knap dat je posi probeerd te blijven moet ook wel maar toch valt dat niet altijd mee .. ben al aan het duimen en blijf duimen liefs nic
Maar is het niet raar dat je dan primolut hebt gekregen en al gebruikt? Ik heb zelf ook primolut liggen en volgens mij mag je dat alleen gebruiken als je zeker weet dat je niet zwanger bent...
Tja, ik weet het ook niet. Ik had m'n huisarts ook verteld dat ik dat had gekregen en die zei ook dat ik wellicht toch zwanger kon zijn, maar niet dat ik moest stoppen met die pillen..... Dank je wel Nic voor het duimen!
Het staat in de bijsluiter, nu staat bij veel medicijnen wel dat je een arts moet raadplegen of het niet gebruiken als je zwanger bent of zou kunnen zijn.. Maar in het geval van primolut is het vrij logisch dat je dat niet mag gebruiken als je zwanger bent of zou kunnen zijn.. Ik hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt, want je wordt nu helemaal gek (gemaakt)
Ik probeer rustig en positief te blijven. Zolang als ik dat volhou, gaat het goed. Ga zo maar ff lekker de deur uit, even mijn gedachten verzetten.
ik hoop het voor je dat je geen menstuatie krijgt meid ... heb je nog een controle echo of iets gehad? of zelf een test gedaan? liefs
Een vriendin van mijn had bijna hetzelfde, alleen dan met 1 vruchtje. Zelf had ze een heel licht positievetest, toen bloed laten prikken en dat was negatief. Na een paar dagen had ze weer getest en was de test duidelijker! En toen bij de gyn een duidelijke zwangerschapsring! Dus tja bloed zegt niet alles! heel veel succes!
Mijn tante heeft bij mijn neefje altijd volgehouden dat ze zwanger was....ze heeft alleen maar negatieve testen gehad en is erg vaak naar de HA geweest en heeft verschillende bloedtesten gehad. Pas bij 5,5 maand kwamen er positieve testen en zei de dokter dat ze zwanger was!
@sara je wat een verhaal zo zie je maar dat dit ook nog kan wat goed dat ze het volgehouden heeft .. ...
ik snap niet dat ze jou gelijk primoluut geven terwijl je eigenlijk nog helemaal niks zeker weet? misschien was het wel een heel prille zwangerschap.. ik zou toch een andere gyn inschakelen en duidelijkheid willen als ik jou was.. Nu weet je eigenlijk nog niet waar je aan toe bent..