Opnemen van de echo's

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Eerised90, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo Meiden,

Ik heb een vraagje..
    Ik wil graag de echo's opnemen zodat ik het aan mijn vriend kan laten zien als hij er niet bij kán zijn en dan kan ik het later ook terug zien!

Weten jullie óf dit kan en zo ja, hoe :) ?

Miss een stomme vraag, maar iig bedankt alvast!

Groetjes,

Desiree

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Medische echo's nemen ze niet op.

Dan moet je een pretecho laten maken.

3. oh oke, jammer.

En als ik zelf een camera mee neem en het beeld film zeg maar, dat kan toch wel dan.
    Of mag dat niet?

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik mocht het niet opnemen. En dat vond ik best zuur, want mijn lief kon er niet bij zijn omdat we zo ver uit elkaar wonen. Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom niet. Ik kreeg er ook geen antwoord op, toen ik naar de reden vroeg.

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik denk omdat de filmapparatuur dezelfde frequentie heeft als de echoapparatuur en dat kan storen.

En stoort het niet, dan is het bijna niet te zien op film.

Plus het is een medische echo dus geen plezieruitje. Die mensen zitten daar gewoon niet op te wachten..

Helaas :(

6. PriscillaC

30 aug 2008
    22
    0
    0
    Hoi!

Ik zou gewoon je eigen camera meenemen hoor.
    Dat hebben wij ook gedaan en ter plekke gevraagd of we het mochten opnemen en bij ons was dat geen probleem.
    Dat werd volgens haar wel vaker gedaan, omdat mensen het graag aan ouders ofzo willen laten zien en zij het niet kunnen opnemen.
    Ik neem aan dat je de 12 weken echo bedoeld aangezien je bijna zover bent? ;)
    Veel plezier en ik hoop dat jij het ook kunt filmen voor je vriend, de mijne vond het fantastisch om het ook te kunnen zien!
    Gewoon een beetje inzoomen trouwens en proberen zo stil mogelijk te liggen, dan krijg je echt nog aardig wat te zien...

Groetjes Priscilla.

7. Ja, ik ga met mn moeder. Mn vriend gaat mee met de 20 weken echo!
    Hij is internationaal vrachtwagenchauffeur, en kan dus niet bij elke echo of afspraak nu vrij nemen!
    En dat vind ik ook niet erg, maar het lijkt mij heel leuk voor hem als ik het op kan nemen.

Ik ga het denk ik gewoon proberen, een camera meenemen en kijken of het lukt!

Dankje wel!

X

8. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Ik kan bij elke echo het laten opnemen op DVD, en krijg sowieso meer dan 5 fotootjes mee van de echo...

9. Echt waar Slagroomtoetje? Ik denk dat ik gewoon even bel volgende week, want een dvd zou wel het mooiste zijn

Maar wel mooi dat het bij jou zoiezo kan hoor!

10. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Kost 16 euro, heb het alleen nog niet gedaan.
    Pas de laatste keer (met 13 weken 6 dagen) had ik het eigenlijk moeten doen. Kindje was heel druk aan het bewegen! Dat zou erg leuk zijn als ik dat gedaan heb, maar tja... Gewoon niet echt aan gedacht. Tis je eerste kindje en je weet niet wat je kan verwachten.

Maar mijn verloskundige (eentje in opleiding) doet een echoopleiding en heeft nog proefkonijnen nodig. Als ik mag komen laat ik deze wel op DVD zetten.

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Bij ons kun je wel een dvd laten maken, maar zelf mag je geen opnames of iets maken, er hangen zelfs briefjes over op in de wachtruimte en in de echokamer zelf!

Dus ik denk niet dat het overal zomaar kan om zelf iets op te nemen

12. zwendy

zwendy Lid

14 nov 2008
    83
    0
    0
    hallo, hier bij onze gyn hebben wij iedere keer een videoband mee en die neemt dat op van begin tot einde, juist krijgen we dan geen fotootje mee want kan geen foto en video opnemen tegelijk

13. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik kon de 12 en 20 weken echo niet op dvd krijgen. Ze vertelde me dat ze bij een medische echo geen bewegende beelden mee mag geven. Wel heeft ze een heleboel foto's op cd-rom gezet tegen betaling.
    Of ik zelf mocht filmen weet ik niet, ik durfde het niet te vragen.

Maar 13 maart een 3d4d echo, en dan wel alles op dvd. Lijkt me zo leuk voor de kleine later om jezelf terug te zien in de baarmoeder.

14. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

12 okt 2005
    666
    0
    0
    Hoi,

Wij hebben zelf een opname gemaakt van de 12 weken echo. Had zoiets van we nemen gewoon de fotocamera mee en dan maken we een filmpje. Toen ik de echo kreeg zei ik van pak ff de camera en toen vroeg mn vriend van mag ik filmen? De vk keek wel ff bedenkelijk maar stemde wel toe. Filmpje is echt super geworden en erg duidelijk verder gelukkig. http://www.filmpjes.nl/v/56607-Ons-kleintje-12-weekjes

15. Zo, wat een mooie echo mamavanYelina, en lekker druk bezig!
    Gaaf hoor..

16. 894hi

894hi Niet meer actief

ik kon bij iedere echo een dvd voor 5 euro kopen van wat we gezien hadden zit alleen geen geluid bij van wat zij zegt

17. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Bij mijn VK kun je kiezen voor een cd-rom filmpje van de echo. Kost € 10,00. Hebben wij wel gedaan... ik heb er al 100 keer naar gekeken (sinds gisteren hihi) en vind het voor mijn familie ook leuk. Bovendien blijft de cd-rom langer mooi dan foto's en dat is ook weer leuk voor de kleine later lijkt me. Tenminste, ik had het nu erg leuk gevonden als mijn moeder die beelden van vroeger had gehad.

Enfin, gewoon vragen aan je VK of het op cd-rom gebrand kan worden. Denk toch dat iedere echoapp. dat moet kunnen?

18. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Wij hebben gister een 20 weken echo gehad.. Die staat bijna compleet op dvd..

19. He meiden, vergeten neer te zetten!
    Maar ik had maandag mn echo, en heb toen 3 foto's gekregen en een dvdtje van 10 minuutjes.. (die was 10euro)
    Heb al 10x gekeken ofzo, de kleine is ZO druk echt leuk, lekker schoppen draaien slaan springen :) !

X

Deel Deze Pagina