wij zijn sinds vorig jaar oktober aan het "oefenen". mijn cyclussen even noteren: 32 33 30 26 26 18 34 29 29. vandaag ben ik ondertussen aan dag 39. gisteren negatief getest kan de test verkeerd zijn of heb ik weer geen geluk?
Kan beide helaas... Bij een nog langere cyclus weet je niet wanneer je nod is. Helaas kun je alleen afwachten... We vreemd dat hij nu wel erg lang is en eerst rond 30 dgn... Bij mij was het ong. 30/40/50/30/40 dus nog onregelmatiger...
gefeliciteerd!! geniet ervan!! bij mij wist mijn moeder het binnen een uur na de test dus niets vreemds aan
Hallo meiden, Ik ben sinds Mei 2010 gestopt met de pil. Eerste cyclus duurde 31 dagen, de tweede duurde 26 dagen. Zit nu inmiddels op dat 35 van de derde cyclus. Heb afgelopen dinsdag (op dag 31) een negatieve clear blue test (digitaal) gehad. Ik heb geeeeeen idee wanneer mijn NOD is geweest en de menstruatie blijft uit. Wel heb ik de hele tijd af en toe kramp in onderbuik en rug. Van de week 's ochtends een keer duizelig geweest. Kan het zijn dat ik toch zwanger ben? Het testen heb ik met avond urine gedaan. Heeft het zin morgenochtend nog eens te testen, op dag 36, met ochtendurine?