gyn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door toetie, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    MissJG... wat is bij jou de rede dat je naar de gyn gaat? Of ben je ook al lang bezig?

Het is inderdaad fijn dat er naar je gekeken word.

Alleen wij zijn er niet veel mee opgeschoten. Of eigenlijk wel.. ik kwam voor een second opinion ivm een Niche in mijn bm. Naar onderzoek blijkt iig dat het vocht vanzelf wegtrekt (hopelijk elke cyclus)

Wij proberen dus maar weer verder... ga ook maar weer trouw elke dag tempen.

2. MissJG

MissJG Actief lid

26 okt 2011
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    we moeten naar de gyn omdat we nu langer dan een jaar bezig zijn en ik ben nog niet zwanger geweest..
    in de vrouwenkant van mijn fam zijn ook veel problemen geweest.
    me huisarts was gelukkig heel behulpzaam en heeft gelijk geregeld dat we een oproep krijgen.
    ik hoop ook dat het niet zo lang duurt tot we een afspraak hebben maar dat is nog even afwachten.
    ik hou jullie wel op de hoogte.

3. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    ik kreeg wel eerst een vragenlijst thuis gestuurd die ik in moest vullen en weer terug sturen.
    maar toch heeft het echt maar max 2 weken geduurd tot we een afspraak hadden.
    tnt doet het soms wel goed :p

4. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Helaas dames... Mijn temp was vanmorgen gekelderd naar 36.6. 10 minuten later ongi geworden.

Nog 2 maanden zelf proberen....

MissJG: Ik moest een maand wachten toen ik een afspraak maakte (geertgen) Tijdens die afspraak zat ik op cd 10 en eigenlijk wilde de gyn een dag later al starten maar omdat we toen nog een week op vakantie gingen hebben we besloten de cyclus daarna pas te starten met onderzoeken.
    Hopelijk heb je snel een afspraak!

5. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    balen stopcontact ik zal mee duimen met de volgende ronde.

6. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    hej dames wij zijn gister bij de gyn geweest.
    we hebben echt een korte afspraak gehad ze hebben met een inwendige echo gekeken bij mij,
    eilleiders en de baarmoeder zagen er prima uit het litteken van de keizersnee zag er ook mooi uit (was wel een raar gezicht had ik niet verwacht dat je dat zo zag).
    ik moet bloed prikken op de 21ste dag als mijn menstruatie is geweest dan gaan ze kijken of mijn eisprong er was.
    moeten ook een afspraak maken om zaad in te leveren moet dat in mijn bh meenemen.
    week daarna hebben we een afspraak en dan gaan we de uitslagen bespreken en dan kijken we weer verder.
    de gyn kon niks lezen hoe alles was gegaan bij de bevalling van onze uk vond hij maar raar maar ik had niet anders verwacht.....

hoe is het verder bij jullie?

7. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    hoe is het bij jullie dames?
    we hebben vrijdag het zaad moeten inleveren en ik moest bloedprikken om te kijken of er een eisprong is geweest.
    11 dec krijgen we de uitslagen ben benieuwd.
    en zenuwachtig.
    hier behoorlijk hormonaal last van mij tepels en lekker snel gepiekeerd agja we doen maar of we het niet voelen en we gaan weer verder.

Deel Deze Pagina