hoi imke, brigitte of mirjam, 1,5 week terug hadden we de eerste afspraak bij de gyna omdat ik al 5 maanden na het stoppen met de pil niet ongi werd. Ok, nier erg lang misschien maar je hebt als vrouw al zo weinig kansen (12 op een jaar max) en nu hebben we er geen! Daar is een inwendige echo gemaakt waarop te zien was dat mijn eierstokken en baarmoeder er goed uitzagen. Wel was te zien dat ik weinig baarmoederslijmvlies had wat erop duidt dat ik niet snel een ongi ga krijgen. Nu moest ik bloedprikken en mag ik morgen dus terug komen. Helaas moet vriendlief werken en kan niet mee We zijn benieuwd wat de gynacoloog tijdens dit gesprek kan vertellen en voorstellen (mocht dat uit de uislagen blijken)?? Want dan kunnen mijn vriend en ik toch een besluit nemen terwijl mijn vriend er niet bij is... Hoe eerder hoe beter he Alvast dank je wel!!!
Hoihoi, Ik begrijp dat je je wilt voorbereiden. Helaas is dat niet altijd mogelijk weten wij ook niet alles omdat wij met vrouwen die zwanger zijn in aanraking komen en niet met vrouwen die zwagner willen worden. maar houd er rekening mee dat je misschein medicijnen moet gaan gebruiken om een eisprong op te wekken en je baarmeoderslijmvlies te gaan opbouwen. Sterkte en succes! Imke
Hoi immie, dank je voor je reactie.. Ik heb inderdaad vanmorgen medicijnen mee gekregen.. Primolut en daarna clomid 50... Veel liefs