Ik heb afgelopen vrijdag mijn eisprong gehad en nu voel ik lichte krampen alsof ik elk moment ongesteld kan worden. Is dit normaal, hoort het erbij?
kan door de innesteling komen..wel heel vroeg maar kan denk ik wel ,, of het is een voorbode op een menstruatie, het zal toch even afwachten zijn ben ik bang
Maar ik verwacht mijn ongesteldheid pas op 7 Augustus. Lijkt mij erg vroeg dat ik nu al lichte krampen daarvan voel. Dat wordt dus afwachten
Tja.. Valt nog niet veel over te zeggen nu. Voor een evt. innesteling zou het nu nog wel erg vroeg zijn denk ik. Hoe zeker weet je dat vrijdag je ei was? Weet je dat dmv tempen of ovutesten?
Een innesteling is pas 5 dagen minimaal na je eisprong. Ik denk dat dat gevoel nog van je eisprong vandaan kan komen.
Ik heb in mijn 8 rondes 100 verschillende klachten gehad op verschillende tijden. Het blijft helaas toch afwachten. Ik had wel meestal een paar dagen na mijn eisprong nog krampen. Heb trouwens (maar ook dat verschilt per persoon) nooit iets gevoeld van mijn innesteling en dacht echt dat ik ongesteld zou worden (maar goed misschien had ik ook wel genoeg van al dat klachtspeuren na die 7 teleurstellingen ) Ik duim wel voor je!