Hallo meiden, Ik snap mezelf niet meer, dus wil ik het volgende voorleggen: Sinds februari ben ik gestopt met de pil (microgynon 30) en probeer ik uit te zoeken wat mijn cyclus is. Voordat ik met de pil begin was het vrij regelmatig, maar duurde wel 5 weken. Nu na het stoppen is het zo rommelig: 34-46-26-48(?)-41-37-33- en vandaag zit ik alweer op dag 41. Ik heb wel krampjes alsof ik ongesteld moet worden, maar die heb ik al een week en nog geen te herkennen. Waar moet ik nu vanuit gaan voor het bepalen van mijn cyclus en belangrijkste mijn eisprong? Ik heb eigenlijk geen zin om te gaan temperaturen. groetjes kAAtje
Als ik jou was zou ik toch gaan temperaturen of met ovulatietests beginnen. Dan kun je e eisprong bepalen en wordt zwanger worden misschien iets makkelijker.
idd ovulatie testen... makkelijk hoef je alleen maar overheen te piesen Enne voor deze cyclus zou ik gewoon je langste aanhouden.. dus 48 dgn.
Voor temperaturen heb ik niet genoeg discipline, dat vergeet ik gewoon te doen. Misschien toch maar proberen met ovulatietesten. alvast bedankt voor het meedenken. Groetjes kAAtje
Ik zou het in ieder geval gaan doen.... want het zou zomaar kunnen (wil je niet beangstigen) dat je geen eisprong hebt, want je hebt wel een hele onregelmatige cyclus. Daarom zou ik het zeker wel gaan doen.