Lieve meiden! ik heb een vraag.. zoals jullie mijn verhaal hier onder kunnen lezen, hebben wij een zware tijd achter de rug. We mogen weer zwanger worden, en ik ben ondertussen al 2x om de 28 dagen precies ongesteld geworden. Ik had vandaag ongesteld moeten worden, maar ben het niet. Gister nog geklust, en geen teken van ongesteldheid op te sporen. Ik heb vandaag oppeens heel veel doorzichtig rekbaar slijm. `Zou dat een teken van zwangerschap kunnen zijn? Ik ben zo zenuwachtig als wat. maar ook bang om teleurgesteld te worden, dat we niet zwanger zijn . Omdat ons verlangen naar een 3e kindje zo groot is na het verlies van onze mooie Lieke* . Liefs
Ik heb dat slijm meestal rond mijn ei....maar dat lijkt me wel erg laat als je nu eigenlijk ongi zou moeten zijn geworden... Ehm nog een paar dagen wachten en dan een testje doen? Heftig verhaal van jullie zeg...zat het met kippenvel te lezen...sterkte...
Sterkte met het verlies van jullie dochtertje... Vreselijk zeg.. Wat betreft doorzichtig rekbaar slijm vlak voor NOD: dat heb ik eigenlijk bijna altijd, maar ben nog nooit zwanger geweest. Dus bij mij is het geen goed teken.
ik heb dat helaas ook wel eens voor NOD en ben tot nu toe ook niet zwanger geweest. Het zou ook nog sperma kunnen zijn, dat vind ik er ook altijd wel wat oplijken, zeker als het "wat langer is blijven hangen" (de volgende dag pas/nog eruit komt). Maar geen bloed is goed, dus hopen dat dat wegblijft. Sterkte met het zwanger worden, na de moeilijke weg die jullie zijn gegaan lijkt me dat een extra zwaar proces.