Ik kan nog steeds op mijn buik slapen, maar kan dat kwaad voor je baby? Ik ben zo bang dat hij te strak ligt... Mijn buik begint nu wel te groeien.
ik krijg dat niet eens voor elkaar! lig dan op bult... mijn gevoel zegt dat je het niet meer moet doen, maar kan het ook totaal verkeerd hebben..
ik denk niet dat je je baby dan pijn doet,... ik deed het nog wel toen het kon en de baby doet het nog goed hoor...
het heb toevallig laatste aan de vk gevraagd, zolang je er zelf geen last van heb moet je het gewoon doen, als de kleine er last van heeft laat di het wel merken! Ik ben ook een buikslaper, en zo nu en dan wil die kleine het niet en geeft die het ook wel aan...
ik lig ook nog vaak bijna helemaal op mijn buik ( met een kussen ertussen opzij zeg maar ) op mijn ene zij vind beebje het prima. op de zogenaamde goede zij waasr iedereen tegenwoordig zo dwangmatig mee bezig is krijg ik hevige protesten van beebje. dan gaat hij druk bewegen en voelt gewoon niet prettig. dan draai ik me om en is alles weer ok. dus gewoon doen wat je prettig is beebje protesteerd heus wel als het niet prettig is/voelt. en ik denk echt niet dat het zoveel kwaad zal kunnen.
Kan geen kwaad voor de baby! Slaap soms nog half op mijn buik, met 1 been recht en 1 been opgetrokken.
zolang het voor jezelf niet onprettig is, gewoon lekker op je buik blijven slapen. Je moet straks nog lang genoeg ongemakkelijk liggen... O, wat verlang ik ernaar om weer lekker op mijn buikje te kunnen liggen
Nee hoor kan helemaal geen kwaad, ben ook een buikslaper en heb tijdens mijn vorige zwangerschap tot 39 weken op mijn buik geslapen. Tja en toen werd het de laatste paar dagen toch een beetje moeilijk
ehhmm 30 weken en ook ik lig nog op me buik! hihi... meneer is er al aan gewend denk ik, ook zonder een kussen of iets, gewoon plat op me buik...
Dank jullie wel voor al jullie reacties! Vind het heel fijn om te horen dat het in ieder geval geen kwaad kan. Ik ga dus nog fijn verder met op mijn buik slapen tot de baby protest geeft of het niet meer fijn ligt. Fijne zwangerschap meiden!
bij mijn 1e zwangerschap durfde ik vanaf het moment van positief testen niet meer op me buik te slapen... uiteindelijk.... 8 mnd kl*te geslapen bij mijn 2e zwangerschap aan de vk gevraagd en die zei " zeker tot een week of 20 kan het geen kwaad en bovendien als de kleine niet lekker ligt voel je dat echt wel"... uit eindelijk bij me 2e zwangerschap maar 4 mnd kl*te geslapen
Wat grappig zo een topic. Toevallig maakte ik me er gisternacht ook druk over. Ik voelde ineens zo een bobbel in me buik toen ik op mijn buik lag, dus dacht: oh ohhhhh, kan ik dit eigenlijk wel veilig? Maar ik ben zoooo een buikslaper. Heerlijk. Ach, ik moet me langzamerhand maar aanleren om op mjin rug te slapen, wat ik dus nooit heb gekund