Dag meiden, Telkens voor mijn menstruatie krijg ik enkele dagen op voorhand bruinverlies. De ene keer veel, de andere keer niet. Deze keer had ik 5 dagen voor mijn menstruatie tot aan mijn menstruatie hevig bruinverlies, bijna zwart van kleur. Nu reeds 5 dagen echt ongesteld en dit zal vermoedelijk nog wel een dag of 2 zijn. Ik had reeds 10 dagen voor menstruatie ongikrampen. Ik maak me nu toch wel zorgen om elke keer weer dat bruinverlies te hebben. Dit is oud bloed, betekent dit dat er iets verkeerd gaat? Wie had dit ook? Als je het dan begint te googlen kom je uit bij verhalen van mensen die niet makkelijk zwanger raken. Misschien niet altijd een goed idee om te googlen, maar ik kan het niet laten Ik heb bijna 10 jaar de pil genomen en ben nu pas in ronde 5, ik weet dat dit nog vroeg is, maar wat zijn jullie bevindingen?
Hoii, Ik heb dit ook helaas sinds juni. Elke keer voordat me ongi eraan komt een paar dagen bruinverlies. De ene dag meer dan de andere, soms wel 5 dagen van tevoren Ik had dit wel aan me gyn gevraagd, maar die zei dat het niks betekend en dat het te maken heeft met de menstruatie die eraan komt. Het gekke is dat ik dit voorheen niet had. Ik vind t wel erg vervelend. Is jou cyclus regelmatig? Gr, Sermar
Nee, mijn cyclus is onregelmatig. Mijn eerste pilloze cyclus was 44 dagen en nu steeds in dalende lijn, gelukkig. nu is mijn cyclus wat 'genormaliseerd'. Ik kan me niet herinneren hoe mijn cyclus voor de pil was, is al te lang geleden. Is het bij jou wel regelmatig? Ik zie dat je nu toch ook al in ronde 13 zit, hoe was dit voor je 2 zwangerschappen?
Ja me cyclus is nogal regelmatig schommelt tussen de 30 en 33 dagen en vorige maand opeens 25 dagen Daarna aan de clomid nu tweede ronde 50mg om mn eitjes wat flinker te maken. Mn eerste zwangerschap wist ik pas met 15 weken dat ik zwanger was . Ik was nogal jong (18jaar) en had geen flauw benul wat er gaande was. Nadat ik 2 maanden mn ongi niet kreeg ging ik naar de dokter en hoorde ik het nieuws. De baby kwam onverwachts maar was erg welkom. Ze is nu een hele dame van 11 jaar Vanwege het verbreken van mijn toenmalige relatie en het studeren ben ik toen aan de pil gegaan. In maart 2008 gestopt met de pil (intussen nieuwe partner) en in ronde 3 zwanger helaas MK. Na de MK weer in ronde 3 zwanger, mijn zoontje is nu 4. Ik heb toen een hele grote fout gemaakt om met de prikpil te starten, die heb ik gebruikt van 2010 tot 2011. Pas in 2012 nadat mijn menstruatie is opgewekt, kwam mijn cyclus weer op gang. Vanaf september 2012 echt begonnen met klussen, tot nu toe helaas Sorry voor mn lange verhaal Wel goed dat jou cyclus nu aan het normaliseren is, hopelijk is het gauw raak bij jullie ondanks het lastige bruinverlies steeds. Wanneer is jou NOD? xxx
Ik heb dat ook. Meestal begint het 1/2 dagen van te voren. Dan word jk op 10 dpo ongesteld. Bloedtest op progesteron wijst niets uit, dus er is bij mij geen specifieke oorzaak voor te vinden, irritant is het wel. Je gaat er door twijfelen of alles wel echt in orde is. Ik heb voor de zekerheid utrogestan voorgeschreven gekregen in de trant van: baadt het niet, schaadt het niet.
Ik had het ook altijd, dus dacht elke keer weer niet raak. Maar ook bij mijn 2 zwangerschappen had ik dit. Toen ging het na een paar dgn weg ipv over in bloed. Dus is vervelend, maar zegt niets...
Mijn NOD is 28/10 als ik een gemiddelde neem van mijn cyclussen. Jeetje, is ook al een eindje hè. Hopelijk is Clomid voor jou de oplossing. Ik zal voor je duimen. Wanneer is jou NOD?
Wel fijn dat je ondanks de goede bloedtest toch geholpen wordt. Is fijn als je zo goed begrepen wordt!
Dankje meis! Ik duim ook voor jou dat je snel een posi test in handen mag hebben Mijn nod is 22okt. Hopelijk deze ronde raak voor ons beide hou je me op de hoogte? Xx
Ik heb dit ook! Verder reelmatige cyclus. Ben er gewoon al twee keer heel snel zwanger mee geworden dus her betekent niks!
Hi, nee hoor. Ronde 5 en ronde 4. Cyclussen waren wel wat langer ongeveer 35 dgn, maar dus ook niet van invloed geweest.