Wat moet ik denken van mijn test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door seetje1991, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seetje1991

30 jun 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen ik ben Jose ik ben met mijn vriend sinds april bezig om zwanger te worden nou had in de laatste paar dagen een raar voorgevoel ik hoef rond de 19de pas weer ongesteld te worden maar nu heb ik gister een test gedaan en bleek positief te zijn. Ik weet nu nie wat ik ervan moet geloven omdat het nog Zo vroeg is hebben jullie dit ook gehad? Groetjes Jose

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,4 KB
      Weergaven:
      34
  2. MamaVanNuNog2

MamaVanNuNog2 Bekend lid

19 jun 2014
    540
    1
    0
    Wauw dat is wel heel vroeg!
    Dat heb k niet gehad, en zeker niet zo'n duidelijke streep.
    Maar hij staat er toch echt, dus gefeliciteerd!
    Ik zou denk ik meteen een CB digitaal met weekindicator gaan halen hoor, zou het niet mogelijk zijn dat je vorige cyclus al zwanger bent geraakt? Of een heel vroeg ei gehad deze cyclus??

3. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Is inderdaad vroeg ja maar wel een normaal cyclus gehad dan? Misschien dit keer een erg vroege ei?

gefeliciteerd hoor

4. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat 'ie positief is, is duidelijk! Gefeliciteerd. Ik denk echter dat je langer zwanger bent dan je denkt. Dit is wel een heel duidelijke positieve test voor 10 dagen voor je NOD ;)

5. peetje007

peetje007 Niet meer actief

Hij is wel erg duidelijk kan je niet al langer zwanger zijn als dat je denkt ? Ben je afgelopen x echt goed ongesteld geweest?

6. seetje1991

30 jun 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel ja zou inderdaad kunnen dat me ei vroeg is geweest of vorige maand al raak is geweest kan het zelf echt niet geloven hihi mort wel zegge heb nu paar dagen beetje zeurderige pijn in me linkerzij en onderbuik en een paar dagen terug beetje roze afscheiding slijm wat nu weg is. Heb dit echt nog nooit gehad sta er zelf ook van te kijken hihi

7. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik denk inderdaad dat je al iets langer zwanger bent. Gefeliciteerd!

8. seetje1991

30 jun 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankjewel allmaal :) ik lees hier al zolang op het forum maar nooit echt iets gevraagd en nu gister deze test ik kan het echt niet geloven me vorige cyclus was normaal en gewoon ongesteld geweest ik wacht het nog heel ff een paar dagen af of het oploopt en dan een keer de CB weekindicator halen :D

9. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    zwanger hoor!

gefeliciteerd.

lfs, Dorri

10. seetje1991

30 jun 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankjewel:D

11. zeewoldemama

zeewoldemama Actief lid

23 aug 2012
    213
    0
    16
    Vrouw
    huismoeder
    Flevoland
    Gefeliciteerd! Die is wel heel mooi duidelijk!

12. seetje1991

30 jun 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel ja duidelijk is hij zeker binne 2 a 3 minuten stond de streep er al

13. Moli

Moli Niet meer actief

ik wil je echt niet van die wolk stoten maar kan hij niet reageren op jouw eisprong?

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!
    Waarschijnlijk een vroeg ei gehad,geniet ervan!

15. seetje1991

30 jun 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet het niet daar zat ik zelf ook aan te denken maar me ei heb ik een paar dagen terug gehad ik heb de dokter gebeld en die zegge dat de testen niet op een ei mogen reageren maja zeker weet je het toch nog niet

16. Moli

Moli Niet meer actief

dat is waar, ik hoop dat hij oploopt :D

17. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Nou jij bent gewoon hartstikke zwanger, dit is volgens mij een action test, en die hebben doorgaans meer HCG nodig dan bv 2 voor 5 van KV.... en op je ei.... ja het kan maar niet zo duidelijk!!!

Gefeliciteerd!

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

Als jij echt een paar dagen geleden een eisprong hebt gehad, kun je echt nu niet zo'n test hebben. Op een eisprong reageert hij ook niet zo duidelijk. Je bent echt wel langer zwanger dan je zelf denkt.

19. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Wij willwn een Clear Blue met weken indicator! Nee hoor geintje..tis helemaal aan jezelf. Als jij een verloskundige belt en zegt dat je denkt dat je misschien al 6 weken zwanger bent dan mag je binnenkort voor een echo langskomen :) Maar even afwachten kan natuurlijk ook.

20. seetje1991

30 jun 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik wacht het allemaal nog even af maar denk zelf ook dat ik al iets langer zwanger ben en idd het is een action test dat klopt helemaal ik wacht het nu even een weekje af dan doe ik nog een action test en dan een keer een clearblue omdat ik dan ook rond me nod zit vandaar

Deel Deze Pagina