Gynaecoloog. iemand tips

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ikkehouvanjou, 9 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
    Hallo

Door mijn medicatie gebruik zijn wij gelijk voor dat ik zwanger ben al door gestuurd

Wat zou je voor vragen kunnen stellen?
    wat zou jij stellen?

Ik heb zelf 2 miskramen gehad. zou je daar nog wat over kunnen vragen ( in de zin van ) dat ze meer controle gaan op uitvoeren?

Graag zou ik misschien wat tips/ vragen willen hebben die ik kan stellen
    waar ik zelf niet op kom.

Bedankt

2. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    tja moeilijk... ik moest voor mn eerste zwangerschap en 2x mk (vroeg) ook naar de gyn. O ja..ook medicatie

Wij hebben toen wel allebei een test gehad ..weet even niet meer welke maar we moesten allebei bloed laten prikken.,

Verder moest ik vanaf week 5 iedere week op controle komen ..voor de eerste 3 maanden en daarna om de 2 weken. Heel fijn wel trouwens want veeeeel echo's!

Wellicht kun je daar dan ook naar vragen...

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Schrijf alle vragen op zodat je niks vergeet en ontspan je op het gesprek en tijdens een echo. Meer tips heb ik niet voor je.

4. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Voor onze ICSI intake kregen wij vragen over eventuele ziektes in de familie of of je een achtergrond van fysiek/emotioneel/lichamelijk geweld had en vragen over je leefpatroon (roken/drinke/etc). Ook wilde hij wat dingen weten over mn cyclus en welke anticonceptie we gebruiken, wanneer ik getopt was met de pil enzo.

De vragen die wij stelden hadden vooral betrekking op wat wij zelf konden doen om het proces te ondersteunen que eet-/drinkpatroon, medicijnen, alternatieve geneeswijzen enzo.

Hoop dat je hier wat aan hebt, succes in ieder geval, schaam je nergens voor, het is heel normaal om onzeker te zijn en alles te willen weten!

5. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    ik lees even mee
    wij gaan ook na de gyn over 2 weken
    ik heb gewoon een briefje gemaakt en elke keer als me wat invalt schrijft ik dat op
    heb er nog niet zoveel
    ik ben vooral benieuwd hoe t kan dat me cyclus opeens zo raar is gaan doen?
    succes in ieder geval

6. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
    Het is lastig omdat ik rond 17-10 gestopt ben 1-10 stopweek gegad, ben na eerste week strip gestopt en toen met spoed naar gyn moest, die maandag na 17e had ei sprong waarvan ik helemaal krom lag ( wist ik niet) maar nog steeds geen menstruatie , gyn zei dat twee week moest worden dus wacht af, anders eind deze maand testen vind wel vervelend nu al weer gyn terwijl wij net bezig zijn

Deel Deze Pagina