Hoi allemaal, Ik ben 26 september gestopt met de pil, 1 oktober ongesteld geworden en nu aan het wachten op mijn eerste pilloze menstruatie. Ik zit inmiddels op de 40 dagen... Ik weet dat het een tijdje kan duren door het ontpillen, maar vroeg mij af of meerdere hier ervaring mee hebben en of ik toch nog een test moet doen? Ik ga ervanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden en niet zwanger ben, maar wacht ik dan gewoon op de menstruatie of toch soms een test doen? Ik heb een week geleden nog getest en die test was negatief. Wat zouden jullie doen? Gewoon afwachten of nogmaals testen? Bedankt alvast voor jullie reacties!
poeh lastig, als je net ben gestopt met de pil kan je cyclus echt een puinhoop zijn. Maar totaal niet weten of je zwanger bent of dat je menstruatie op zich laat wachten is soms ook best lastig. Toen ik voor mijn zoontje was gestopt met de pil duurde het ook lang voor ik weer ongesteld werd. ik deed toen elk weekend een test om het uit te sluiten. het ligt een beetje aan jezelf.. kan je het loslaten zou ik gewoon even afwachten, geeft het je rust zou ik er af en toe eentje doen.
Hoi K84, Ik zie dat er nog steeds niets is veranderd, hier ook niet! Ik zou, en dat is wat ik ook doe, een vast dag in gedachte nemen en dan testen.. Want anders maak je jezelf helemaal gek en zo heb je iets om naar toe te leven... Ik begrijp precies wat je bedoelt!! Sterkte meis
Ik ga er morgen 1 halen en wil eigenlijk wachten tot maandag, weet niet waarom?! Haha.. Krijg wel steeds meer kwaaltjes Weet niet of ik het bij zwangerschap, ongi of gewoon psychisch moet plaatsen... En jij nog iets raars gevoelt?
Ik heb mij voornamelijk afgelopen week vaker wat duizelig gevoeld en soms wat misselijk. Ben wel wat moe verder maar dat kan natuurlijk ook door vele andere dingen komen. Had wel twee dagen last van mijn buik, toen dacht ik ow dan zal ik wel ongi worden, maar niets dus. Ik heb vandaag de kruidvat testen gehaald en wilde er morgenvroeg één doen. Ik verwacht helemaal niets, maar tis meer de onzekerheid...
Ja klopt! Verschrikkelijk dat wachten.. Ik heb vandaag wat bruinige afscheiding gehad en jeuk over heel me lichaam, borsten doen ook enorm zeer... Heb dinsdag nog getest maar negatief.... Blijft wachten!! Jij succes morgen, laat je het me weten? Ben zo benieuwd!!
Hoi k84, Vannacht zijn bij mij de rode duivels gekomen, waren dus inderdaad ongi kwaaltjes! Wat een opluchting!!
Hey, way super fijn voor je! Dan kun je nu tenminste met het echte werk beginnen! Hier nog steeds geen rode duivels te bekennen. Zwangerschapstest was vanochtend zoals verwacht negatief...