Jeetje, wat ben ik hier van geschrokken zeg! 2 dagen voordat ik ingeleid werd, ben ik nog bij hem geweest voor controle. En ook toen met Eva ben ik een paar keer bij hem geweest.. Een ontzettende leuke en lieve man! Die mij heel erg gerust stelde.... Wat een gemis voor een hoop zwangere vrouwen. En wat een schok voor zijn familie Gynaecoloog tijdens zijn werk overleden - Den Bosch - Regios - Brabants Dagblad
Jeetje zeg! Tuurlijk, overal overlijden mensen, dat is nou eenmaal zo...maar ik kan me voorstellen dat als je deze gyn persoonlijk kent, dit wel heel hard aankomt!
oh! Ik schrik ervan! Dat was zo'n aardige man! Ik heb hem maar een keer gehad, bij de constatering van mijn bbz. Pfff, echt ff geschrokken... Knuf Sookie
Ooooooh ik ken hem van de serie ziekenhuis bevallingen.....zon onwijs lieve leuke man!!! En zo jong! Pffff Sookie en Wendela ik kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn en het een enorm gemist vinden!
Ow, verschrikkelijk zeg. Ik "ken" hem ook. Ik had bij hem een afspraak voor een curretage in juni dit jaar. Gelukkig was 't toen niet nodig omdat alles al weg was, maar hij heeft ons wel heel goed geholpen en alles uitgelegd. Hele aardige man idd!
Ik ken hem niet persoonlijk. Maar heb hem idd weleens op tv gezien.. Zo jong ook nog.. Verschrikkelijk..
ik kende hem ook niet maar ben wel in dat ziekenhuis geboren, misschien was ie wel bij mijn geboorte. kleine kans denk ik, maar echt verschrikkelijk zeg. en zo jong nog.
Idd mee eens! Zag dit bericht gister ook idd en kreeg er zelfs wat kippevel van. Wat vreselijk ook voor zn gezin/familie. Ook wij hebben hem 2 keer gehad met een controle bij mijn tweede zwangerschap. We vonden het echt een hele lieve aardige man die echt alles veel beter uit kon leggen dan 'mijn eigen gyn'.
Ik heb hem bijna 10 jaar aan een stuk gehad. Met alles heeft hij geholpen, niks was hem teveel. En wat een lekkere flinke dosis humor had hij zeg!! mijn dochter noemde hem altijd de spekjesdokter Dankzij hem heb ik 2 mooie meiden op de wereld kunnen zetten. De laatste keer dat ik bij hem was voor de nacontrole van mijn jongste zei hij: Ik zie jou nog wel terug voor de derde binnekort. Nou zei ik dat weet ik niet hoor, denk het niet, 2 is genoeg!! Nee zei hij dat kan niet, je moet wel want je hebt een ks gehad en een vacuum en nu moet je nog op de gewone normale manier bevallen, dus je hebt geen keus. Maar hij heeft wel gelijk gehad, einde van de maand zou ik naar hem toe moeten voor controle voor onze derde spruit. Helaas kan dit niet meer Ben zoo enorm geschrokken en het speelt maar door mijn hoofd en ja de nodige tranen hebben gevloeid hier. Rust zacht
ik ken hem niet, maar mijn tranen rollen ook over mn wangen (ben hormoneel ook niet echt in orde denk ik) iig heb ik al die comments op die site gelezen en het moet een geweldige man geweest zijn... de goeden gaan altijd eerst...
Ook ik schrok enorm van dit nieuws. Ik heb hem weliswaar maar 2 keer gezien, maar ik vond het zo'n fantastische man! Ik ben er echt een dag door van slag geweest.