corrigerende lingery *post bevalling*

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door piri piri, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    #1 piri piri, 1 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jun 2012
    Nou hoef ik niet zo nodig gelijk na mijn bevalling zo strak uit te zien als doutze kroes das destijds deed (wow) maar goed, ze moet er dan ook haar brood mee verdienen
    Ben geen strak sportprogramma van plan. Maar zou op den duur wel weer n beetje slank willen zijn. Als ik mamanatuur een beetje helpen kan.....
    Heeft iemand ervaring ?
    Op internet kwam ik bijv dit tegen

Corset, zwart, haak en oog sluiting, gevoerd met latex.(150) [Style 150] - €61.95 : Alzate, Het adres voor shapewear

Iemand nog tips ?

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Corrigerende lingerie werkte bij mij voor geen meter haha, en vond het ook niet lekker zitten, ik ben gewoon op dieet gegaan en gaan sporten toen bijna alles er af was werd ik weer zwanger:p

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hahahaha geweldig! :D:D

Ik vind het ook niet lekker zitten! Ik heb ook altijd het idee dat het 'vet' alleen maar word verschoven.

4. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Corrigerende lingerie is ook bedoeld dat het wat gecorrigeerd word dus dat je lovehandels of je buikje wat gladder eruit zien...
    Als je goede corrigerende lingerie koopt zit dat best goed. Ten Cate heeft bijvoorbeeld goede corrigerende slips...

5. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    O ja en de zeeman ook, goed voor onder een jurkje oid. En geen 60 euro....

6. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Als je zoiets zou willen proberen zou ik voor een echt korset gaan. In mijn familie/vrienden kring is dat zelfs gewoonte(antilliaans/surinaams). Het herstel gaat iets sneller en is ook voor een goede houding, hoor alleen maar positieve reacties en zie goede resultaten.

7. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Ok. Maar die link die ik geplaatst had, isdat n korset die jij bedoeld ?
    Of weetjij n merk welke goed is ?

Komt bij dat ik nog wel borstvoeding wil geven. Dus als t even kan wil ik r wel een waarbij voeding geven makkelijk kan blijven :)

8. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    De dames die ik ken gebruiken echt alleen 1 vanaf de onderbuik tot onder de borsten en dan en/of klittenband/touwtjes/rits.
    Weet niet welk merk sorry..

Edit; google eens op sluitlaken.

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    krijg het er al benauwd van haha, borstvoeding geven in een korset.

10. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Waarom niet ? Ik zie t verschil met sluitlaken niet echt?
    (thans voor die tip)

Meer ervaringen ?

11. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

dat plaatje op de website is wel OVERDUIDELIJK gephotoshopt, dus ik hoop niet dat je denkt dat je er werkelijk zo uit kan zien met een korset?

ik zou er iig niet aan beginnen, lijkt me erg ongemakkelijk om de hele dag met een baby in de weer te zijn, en borstvoeding geven met een korset om.. en alleen maar om het kleine buikje weg te krijgen?...

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
  13. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    nou ik liet de eerste tijd alles lekker hangen hoor, t zat allemaal niet lekker!

14. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Tsja dit wil je niet horen, maar een corset o.i.d verstopt het alleen een beetje onder je kleding. S'avond uit de douche/bloot zie je er toch echt dan anders uit dan. Dus helaas maar 1 remedie; Sporten,op je eten letten en geduld hebben! Mijn zoontje is nu 5 maanden en ook al dacht ik dat het nooit meer goed zou komen na de bevalling en de weken erna. Ik ben op 2 kilo na van mn oude gewicht af en loop heerlijk slank achter de wagen. En tsja voor het strakke moet ik toch ook echt sporten..

15. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

16. thelovebug

thelovebug Actief lid

22 aug 2011
    160
    0
    0
    ik ben nog niet helemaal in shape na de bevalling (eigen schuld hoor, heb geen zin om naar de sportschool te gaan) maar ik koop af en toe een corrigerend hempje bij de zeeman, die drukken de borstjes de boel goed omhoog! ook de onderbroeken zijn fijn, voor als je een keer een avondje uitgaat.. :D

17. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Vreselijk dat korset. En dan die string...zie het al helemaal voor me met zo'n lap kraamverband, hihi
    Maare...na de bevalling heb ik een sluitlaken met klittenband gebruikt. Ik vond het fijn zitten, zal allemaal net even wat strakker.

Deel Deze Pagina