Hallo Mischien heeft iemand hier ervaring mee Ik ben sinds januarie gestopt met de pil en gelijk begonnen met het proberen. Sinds dien best wel regelmatige cyclus gehad van 30 a 31 dagen. Nu was ik 1 week te vroeg met bloesverlies en die is nu al bijna 2 weken aan de gang Het is bruin en soms roze met slijm. Ik heb een test gedaan op de dag dat ik eigenlijk ongesteld moest worden en die was negatief Iemand hier ervaring mee ?
Wanneer heb je het laatst negatief getest? Ik zou 4 dagen na de laatste negatieve test, nog eens opnieuw een zwangerschapstest uitvoeren. Ik wil je niet bang maken, maar een traag oplopend HcG-niveau (eerste week na NOD negatief getest) en aanhoudend bloedverlies waren bij mij een teken van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Als hij nog steeds negatief is, zou ik eens langsgaan bij de huisarts.
Ik had op mijn nod dag getest en dat was 28 juli als laast getest en daarna van uitgegaan dat het een vroege ongi was want normaal ben ik 7 dagen ongesteld maar heb ook geen borstpijn wat ik normaal heb als ik ongi ben en het duurt nu best wel lang al bijna 2 weken bruin en roze bloed verlies