Hallo, Na heel wat rondes verder wil ik graag met Tarwekiemolie beginnen (deze rond ook maar weer starten met ovulatietesten). Op zich is mijn menstruatiecyclus stabiel. Heb vernomen dat je ook de tarwekiemolie na de eisprong kan gebruiken voor misschien wel een betere innesteling. Wie heeft er nog meer ervaring met tarwekiemolie?
Ik heb het twee rondes tijdens de hele cyclus gebruikt. Heeft niet geholpen. Cyclus is er ook niet door veranderd, dat lees je ook wel eens.
Ik heb de Etos zwanger worden pillen samen met tarwekiemolie gebruikt. Het veranderde niks aan mijn cyclus maar het heeft wel geholpen, ik werd de 2e ronde zwanger. Het werd wel een MA, maar ik denk niet dat het aan de pillen lag.
Ik had een redelijk korte luteale fase (8-9 dagen) en de eerste ronde dat ik tarwekiemolie gebruikte was ik zwanger. Kan natuurlijk ook toeval zijn maar ik geloof dat het bij mij wel geholpen heeft 😊
Bedankt voor de reactie's Manaolana Jammer dat het voor jou tot nu toe niet heeft geholpen..Ja idd dat las ik ook. Vandaar dat ik niet de hele cyclus tarwekiemolie wil slikken. Selles Oke dus een combinatie. Heb je deze vitamines de hele cyclus geslikt? Eveliennn89 Oke dat is positief! Gefeliciteerd! Op welke dag ben jij begonnen in je cyclus met Tarwekiemolie?
Ik heb een paar jaar geleden ook eens een tijdje tarwekiemolie gebruikt. Mijn ervaring was slecht! Mijn altijd korte en nagenoeg exact dezelfde cyclus, werd ineens vele malen langer en onregelmatiger. Ik ben toen snel weer gestopt en na enige tijd normaliseerde mijn cyclus weer gelukkig.
Ik heb 3 maanden tarwekiemolie gebruikt. Mijn cyclus was er niet door veranderd. Ben er vorige maand mee gestopt en opeens wel n wat langere cyclus gekregen. Nu deze cyclus maar eens afwachten of ie weer langer is. Overigens heeft t helaas niet tot n zwangerschap geleid.
Het kan dus alle kanten op met de tarwekiemolie. Tarwekiemolie helpt ook bij de doorbloeding en misschien bevordering innesteling dus daarom wil ik het gaan proberen. Heb namelijk het gevoel dat het bij de innesteling elke keer misgaat vanwege mijn slechte doorbloeding (heb vasculitis) Al een paar keer gehad dat ik 5/6 dagen na mijn eisprong pijn voelde bij mn baarmoeder.. en vervolgens gewoon weer ongesteld werd..
ik had een erg korte luteale fase en ben het ook gaan gebruiken. Die ronde was ik zwanger. Geen idee natuurlijk of het daar aan lag
Ik ben het twee rondes na mn eisprong gaan nemen. Tweede ronde zwanger, geen idee of het invloed heeft gehad. Ik slikte die van de tuinen.
Ik heb bij beide zwangerschappen combi teunisbloemolie met tarwekiemolie gebruikt. Had altijd veel klachten van de menstruatie en dit werd met die teunisbloemolie pillen fors minder. En dan rond cyclustijd de tarwekiemolie. Was bij beide de 1e ronde zwanger. Of het aan de pillen gelegen heeft? Wie zal het zeggen....
ik heb tarwekiemolie de laatste 2 van de totaal 6 rondes die het duurde gebruikt om zwanger te worden. Bij mij had het een positieve invloed, het maakte mijn wat langere cyclus wat korter, wat erg fijn was. Ook weet ik door een echo die ik toevallig had rond het tijdpunt dat ik zwanger werd (voor wat anders) dat mijn baarmoederslijmvlies erg dik was, dus dat was mooi . Nou heb ik natuurlijk geen vergelijking met hoe het op dat moment in de cyclus was voor ik het ging gebruiken, maar ik heb er een erg goede ervaring mee en ga het volgende keer weer gebruiken. Ik gebruikte 2 eetlepels per dag van een potje olie, 1 door mijn smoothie in de ochtend en 1 door de yoghurt in de namiddag. Hele cyclus behalve tijdens menstruatie.
Bij topics met dit onderwerp kan ik het vaak niet laten om te reageren. Mijn verhaal: toen we voor onze eerste gingen had ik in ronde 1 en 3 sterk het gevoel zwanger te zijn, maar werd toch ongesteld. Toen vond ik op internet dat dit met de innesteling te maken kan hebben en dat tarwekiemolie zou kunnen helpen. Dus dat geprobeerd en jawel, die ronde was ik zwanger en we kregen een gezonde zoon! Toen we voor onze tweede gingen was het de eerste twee rondes niet raak en had ik ook geen zwanger gevoel. Toch stelde mijn man voor om maar weer tarwekiemolie te proberen en...meteen weer zwanger en weer een goede zwangerschap. Toen we een wens voor een derde kregen ben ik meteen met tarwekiemolie begonnen...meteen zwanger. Helaas een miskraam met 9w5d. Toen we er aan toe waren om het weer te proberen ook meteen weer gestart met tarwekiemolie.. weer meteen raak. Helaas een miskraam met 15w3d. En nu...na de miskraam was ik met 4,5 week weer ongesteld. Daarna weer begonnen met tarwekiemolie. Ik denk dat afgelopen donderdag mijn nod was, maar zeker weet ik het niet. Vanmiddag getest en (ik kan het bijna nog niet geloven) positief!!! Dus 5 keer zwanger in de ronde dat ik begon met tarwekiemolie. Mijn cyclus is er ook niet door veranderd.
Toen we voor de eerste keer probeerden zwanger te worden werd ik in de ronde dat ik tarwekiemolie & teunisbloem ging slikken zwanger (teunisbloem voor de ei, tko erna). Nu gelijk in ronde 1 mee begonnen, zit nu in ronde 3. Hopelijk deze ronde wel raak!!
Nora gefeliciteerd! Hier ook in de 10e ronde vitamine E gebruikt (is feitelijk hetzelfde maar dan de synthetische vorm) en de 10e ronde zwanger. Geen idee of het toeval is of iets dergelijks but it happened.