Beste iedereen, Vandaag ben ik 8 dagen overtijd en gisteren weer nega getest.Ik ben juli gestopt met de pil. Ik heb woensdag een afspraak bij de dokter. Ik ben zo onzeker geworden.Ik heb verder niet veel klachten. Wel veel plassen en gevoelige borsten. Heeft iemand dit ook meegemaakt?overtijd en toch nega test? Gr priscilla
Hoi Priscilla, Ik heb hetzelfde (ben alleen iets korter overtijd). Ik ben in augustus gestopt met de pil en heb 1 keer onttrekkingsbloeding gehad en daarna een nette cyclus in september en oktober van 31 dagen. Steeds vooraf wat bruinverlies en daarna bloed. Nu dus ook overtijd en geen spoor van bruin of bloed te bekennen. Wel buikpijn en hoofdpijn gehad en borsten hebben ook pijn gedaan en zijn wel groter geworden, ook misselijk geweest maar nu eigenlijk vrijwel geen klachten meer. En soms denk ik dat ik iets voel of zie maar ja, je gaat op een gegeven moment ook dingen zien en voelen die er niet zijn. Ik let nu op elk krampje en steekje in mijn buik waar ik normaal geen aandacht aan zou besteden. Ik heb al een aantal testen gedaan en allemaal negatief. Behalve zaterdag was heel licht positief (clearblue), maar kruidvat was weer negatief. Dus ja, ik weet het ook effe niet meer. Irritant hè die onzekerheid. Het frustreert enorm en je zit er de hele tijd aan te denken. Ik sta er mee op en ik ga er mee naar bed. Groetjes Mimi
Moeilijk meiden! Ik heb het zelf twee maanden terug ook gehad. Gek werd ik ervan. Uiteindelijk werd ik na 1 week toch ongesteld... Dat is voor mij erg uitzonderlijk (zie ook mijn banner): ik ben behoorlijk regelmatig ongesteld namelijk. Maar ik heb ook een verhaal dat positief is uitgepakt. Een van mijn beste vriendinnen was namelijk heel onregelmatig ongesteld sinds ze is gestopt met de pil en was echt weken overtijd voordat ze positief testte. Hoeveel weken is natuurlijk onduidelijk, omdat ze zo onregelmatig was. Misschien drie ofzo? En die is nu al bijna 12 weken. Dus ja, er zit weinig anders op dan afwachten en proberen je gedachten te verzetten. Heel veel sterkte! En ik blijf intussen duimen!