Hallo, Ik wil zo graag een baby. Ik heb zondag 1 oktober voor het laatst de pil geslikt. ben inmiddels al 3x ongesteld geweest. ik heb een cyclus van 28 dagen. Dit ziet er allemaal normaal uit alleen vraag ik me af of er dames zijn die ook een normale cyclus hebben en bij wie het toch heel lang heeft geduurt voordat het raak was.
je hebt mazzel met gelijk een normale cyclus... toch moet je niet raar staan kijken als je pas over een jaar zwanger bent... hopen natuurlijk sneller allemaal succes!
Zou willen dat het zo snel ging meid! Maar het kan echt wel ff gaan duren! Alles wat het korter duurt is mazzel hebben! Helaas.... SUCCES! groetjes Marjo
Ik had meteen een regelmatige cyclus na 16 jaar pil en werd in ronde 6 zwanger (helaas miskraam geworden).
Tot een jaar wordt normaal genoemd. Tussen de 3 mnd en een half jaar; heel vruchtbaar. Er staat boven de topics geloof ik ook een artikel waarin dat staat. Ik was ook meteen regelmatig. Na een jaar is alleen gebleken dat het zaad van mijn ventje niet goed is. Probeer geduld te hebben en nog niet ongerust te worden als het even duurt. Weet wel dat dat moeilijk is als je graag wil... Suc6 meid!
Mijn man en ik zijn sinds april 2005 bezig en wij vinden het ook erg lang duren allemaal. Maar volgens mijn huisarts hoef ik me geen zorgen te maken en is ook binnen 2 jaar nog normaal. Maar natuurlijk hoop ik voor jou dat het snel zover is voor je. Zolang wachten op iets wat je heel graag wilt is geen pretje namelijk. He succes meid!
Nou, na een jaar is het wel normaal om doorgestuurd te worden....zou ik ook eisen dan hoor! Genoeg is genoeg! Maar het klopt idd dat in het tweede jaar ook nog een bepaals percentage zwanger wordt (zie artikel boven de topics)
Bedankt voor jullie reacties, we kunnen niet meer doen dan alleen afwachten en geduld hebben. groetjes
Volgens mijn arts (en ook mijn bedrijfsarts) laten mensen zich vaak te snel doorverwijzen. Omdat het velangen zo groot is, is het zeker begrijpelijk, maar vaker wel dan niet blijkt bij onderzoeken in het ziekenhuis dat er geen reden is waarom het zo lang duurt. Bovendien schijnt het dan ook nog eens vaak voor te komen dat als je eenmaal in die "mallemolen" terecht komt, dat veel mensen dan alsnog spontaan zwanger worden. Dus "eisen" om doorverwezen te worden gaat misschien wel wat ver . Voor je gemoedsrust kan je het natuurlijk altijd vragen! Maar ook als je je niet door laat verwijzen wil het niet zeggen dat er iets mis is met je.
Nou ik weet niet of dat wel helemaal opgaat na onderzoeken na een jaar. Heb met veel forummaatjes kontakt, die allemaal na ruim een jaar met onderzoeken zijn gestart. Helaas is er bij de meesten toch een reden voor het uitblijven van een zwangerschap uitgekomen. Ik vind het iig normaal dat je na een jaar wilt weten of alles in orde is. Mijn huisarts vond dit ook heel normaal en ben ook blij dat hij met het onderzoeken van mijn man's zaad is begonnen toen we ruim een jaar bezig waren. Iedereen doet natuurlijk waar ie zich goed bij voelt. Dus als jij het niet erg vind om na 2 jaar pas doorverwezen te worden, is dat natuurlijk prima! Hoop natuurlijk voor je dat het sneller raak is!
Hoi, Ik denk dat dat de wens van ons allemaal is, maar het blijft een kwestie van geluk hebben. Na mijn MK lijkt het ook niet meer te willen lukken, ben nu aan ronde 4 na de MK bezig. We klussen goed en door ovulatietesten is het goed te plannen, toch lukt het niet. Daar ik na het stoppen van de pil binnen 2 maanden zwanger was, weet ik dat er geen lichamelijke hindernissen zijn. Waarom moest dat toen eindigen in een MK ? Allemaal vragen waar we waarschijnlijk nooit antwoord op zullen krijgen. Ik zal voor ons allemaal duimen dat het snel lukt. Groetjes, Niekie
Begrijp je verhaal wel hoor. Tja, er zijn helaas ook genoeg gevallen waar er wel wat mis blijkt te zijn. Nou ja, ik wacht zelf tot april iig, maar idd gewoon maar hopen dat het voor mij nog binnen 2 jaar lukt
maart : ik hoop voor je dat je snel zwanger mag worden,ik heb van af het begin af aan ook een redelijk regelmatige cyclus en kijk ons 15 rondes verder en nog niet zwanger. en ik wil ook heel graag een kindje net als iedereen hier , en of je nou 3 maanden bezig bent of net als wij 15 maanden ,elke maand dat het niet raak is is een teleurstelling.
Nou Sonja... Ik ben het helemaal met je eens hoor... Hoewel ik heb best een maand wachten over heb voor jullie meiden die al zo lang bezig zijn hoor! Als ik jullie meiden daar allemaal mee zou helpen dan laat mij de komende maand nog maar ongi worruh... Helaas werkt het zo alleen niet
nee helaas werkt dat niet zo. maar al zou je snel zwanger worden of wie dan ook ik gun het je of iemand anders wel , het komt soms wel hard aan voor al als je zolang bezig bent.
Ja idd snap wat je bedoeld... Ik blijf voor jullie meiden duimen en kaarsen branden! (bolsius kaarsen is goed met mij... worden alleen al rijk van mijn gestook )
Maart, wij zijn nu bezig in ronde 7. Vanaf het begin een cylcus van 28 dagen. Ik weet precies wanneer mn ei is, dat voel ik ook. We klussen op de goede momenten, maar ook hier tnt geen resultaat! Vorige maand vond ik het nog vreselijk, maar nu begint mijn ongeduld wat af te nemen. Succes!