Hallo allemaal, Graag wil ik hier mijn verhaal even kwijt. In december 2014 wilde we graag stoppen met de pil om te kijken hoe mijn cyclus zou verlopen voor een eventuele zwangerschap. In februari kreeg ik te horen naar heftige hoofdpijn aanvallen, melk lekkende borsten en vanaf december al geen menstruatie meer gehad te hebben dat ik een macroprolactionoom had. (Kort gezegd een goed aardige tumor van de hypofyse) ik heb daar medicijnen voor gekregen en in juni had ik eindelijk mijn eerste menstruatie weer. Schildklier (waar ik ook medicijnen voor slik was weer helemaal stabiel en zo ook mijn prolactinoom) in september had ik een positieve zwangerschapstest in handen en in oktober hebben we een miskraam opgewekt het vruchtje had 10 weken moeten zijn maar had geen hartslag meer en was maar gegroeid tot 7 weken en 2 dagen. Nu heb ik een cyclus van 35 dagen en ik weet wanneer ik mijn eisprong heb gehad. Die week hebben we dan ook ons best gedaan in de hoop dit keer wel een volledige zwangerschap te hebben. Ik ben inmiddels 3 dagen over tijd, heb verschillende symptomen (gevoelige borsten, maagzuur, last van onderrug en soms onderbuik. Veel plassen zo als bij de eerste zwangerschap heb ik niet) nu ben ik helemaal in de war, hoe kan het dat ik symptomen heb maar 2x een negatieve zwangerschapstest heb?! Mijn menstruatie duurt normaal 4 dagen en daar ben ik morgen over heen. Aan de ene kant denk ik er is misschien te weinig hcm in mijn lichaam al kon ik bij de eerste keer na 2 dagen al positief testen. Ik heb een normale geprobeerd en een vroege beide dus negatief. Ook was ik helemaal leeg na de MK alleen het slijmvlies was nog wat dik. Ik probeer me er niet druk om te maken maar ik wil zo graag zwanger worden. Liefs