Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een gyneacoloog en aangezien het ZOL in Genk het dichtsbij is, zou ik graag naar daar gaan. Ik zoek een gynea. die wat menselijk is en ook wat tijd wil maken voor z'n patiënten. Ik zit namelijk met heel wat vragen en twijfels rond zwanger worden, vandaar... Ik weet dat dit heel persoonlijk (of je een gynea. al dan niet goed vindt) maar ik hoop toch dat jullie mij wat kunnen helpen! Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Ik weet niet van waar je precies bent maar als je ook in de buurt van Mol woont, kan ik je Dr. Cochet héél erg aanraden! Ze is enorm lief en maakt tijd voor je, ze heeft een erg goede reputatie. In het ZOL heb ik ooit stage vroedkunde gedaan en ik vind ze daar absoluut niet vriendelijk...
Ik had geen goed gevoel bij hen maar dat is ondertussen wel 5 jaar geleden hè. Mss werken en er ondertussen al andere mensen ofzo... En er zijn verschillende gyn's; Benijts Godfried, Campo Rudi, de Cuyper Eva, de Jonge Eric, Gyselaers Wilfried, Huysmans Valentijn, Mesens Tine, Mestdagh Greet, Ombelet Willem, Sieprath Peter, Van de Putte Gregg, Van Holsbeke Caroline, Vlasselaer Jos, Witters Ingrid. Je kan via de site van ZOL kijken op welke campus ze zitten. En via Google zou ik naar ervaringen zoeken van de verschillende artsen. Dan kan je een beetje zien wie bekwaam is en wie erg vriendelijk/bot is! Doe ik ook altijd voor ik naar een nieuwe arts ga. Groetjes!
Misschien ook een goede gynea voor Salvator of Virga Jesse in Hasselt? Of andere ervaringen ivm deze ziekenhuizen? Sint-Truiden zou ook nog gaan maar ik vind de materniteit daar niet zo denderend
Bedankt Elke! Heb ondertussen een afspraak met dr. Sieprath gemaakt. We zullen zien wat het geeft... Ineke, kan ik je spijtig genoeg niet meehelpen.