hoi allemaal, ik heb sinds nja nu al twee dagen heb ik steeds na het klussen vrezelijke buikkrampen.. maar dan ook echt heel erg dat ik gewoon niet meer kan lopen niks de eerste 10 minuten kan ik de pijn nog wegpuffen maar dan breek ik echt in tranen uit echt ik kanniet meer dit doet zeer!!! uitschreeuwende pfff.. wie kent dit fenomeen?? ik ben bang dat ik het moet zoeken bij de spastische darmen die ik heb maar ik ken dit niet op deze manier... ten minste niet van de afgelopen 2 jaar ofzo.. dus ik vroeg me af kan het iets anders zijn?? kennen meer mensen dit.. of zal ik toch maar ff langs de huisarts gaan??? helup
Ik heb dat inderdaad ook en dan vooral de dagen na mijn eisprong. De eerste keer dacht ik misschien is het wel raak, lekker naief want na 3 rondes deze krampen is het nog niet raak. Dus wie geeft ons het verlossende antwoord, en verteld wat er aan de hand is??
Heb je geen blaasontsteking? Misschien zeg ik nu iets heel vreemds, maar ik had dit namelijk ook een tijdje terug, en toen kwam ik erachter dat ik een blaasontsteking had. Verder had ik nergens last van, alleen die pijn.
ja ik denk ook de darmen want ik heb 2 dagen na me post me nod gehad en nu ben ik weer op eht wachtbankje.. heb ook 3 spastische aanvallen nog gehad die week dat ik de post plaatste