Kindje nog 1 week kleiner als duur van m'n zwangerschap

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Maris22, 27 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Hallo allemaal.
    Gister weer bij de gyn geweest voor de 3e echo.. Ben nu officieel 14 weken en 5 dagen maar volgens de echo dus de metingen van het kindje ben ik nog steeds 13.5 weken zwanger.
    Nu hoeft er dus niks mis te zijn met het kindje en de gyn ziet tot nu toe geen afwijkingen en ben ik gewoon een week minder zwanger.
    Nu met de 20 weken echo gaat ze dus kijken of het kindje eventueel een afwijking zou kunnen hebben...
    Is er iemand die dit ook wel eens heeft meegemaakt?

Dit worden erge spannende weken... We hopen wel dat alles goed is natuurlijk maar toch hou je in je achterhoofd dat het kindje niet gezond is..
    Groetjes Mariska

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Hoi,

Ik heb pas geleden gehoord dat mijn kindje een groeiachterstand heeft. Ik was op dat moment 30 weken zwanger maar de metingen gaven aan dat ik op ongeveer 26 weken zat. Ben dus doorverwezen naar de gynecoloog waar ik nu ook onder controle sta. Heb al een paar groeiecho's gehad, en die gaven allemaal aan dat ze iig wel wat groeide. Vandaag weer een uitgebreide groeiecho gehad en voor zover zij konden zien zijn er geen afwijkingen. Ze heeft inmiddels ook al een lekkere groeispurtje gemaakt dus heb nu een achterstand van krap 2 weken ipv 4! T wordt waarschijnlijk gewoon een kleintje ;)

Ik kan je onzekerheid dus heel goed begrijpen want ook al gaat het met mijn kindje de goede kant op blijf ik toch onzeker hoor. Dus ik kan wel zeggen, probeer het van je af te zetten en wie weet valt het wel mee maar ik weet hoe moeilijk dat is. Wat ik wel kan en dus ook doe is je heel veel succes wensen bij je volgende echo!

Liefs Jessy

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden maak je niet te ongerust.
    Onze dochter was steeds klein en ook bij de geboorte, ze had geoon weinig plaats. Alles is dik inorde met haar en haar schade heeft ze dik ingehaald.
    Ze is ondertussen al 11 en je zou het niet meer zeggen dat ze bij haar geboorte 1 week te vroeg met keizersnede een 44.5 cm groot was ;)

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.819
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Is dit al vanaf het begin zo? Hier schommelen de data namelijk nog al. Eerst 3 dagen vooruit gezet, later daar nog 2 bovenop... Nu is vooruit liggen, wat fijner dan achterliggen, maar zolang het om een weekje gaat, moet je je denk ik niet te druk maken. En bij de 20 weken kijken ze zowiezo naar de algehele gezondheid van je kindje. En dat is voor iedereen wel wat eng... Zo'n spannend moment! Maar het leuke ervan is ook weer: Je ziet je kindje weer even! Dus probeer ook daar aan te denken!
    Sterkte met wachten en hopelijk groeit je kindje gewoon goed verder!

Deel Deze Pagina