is dit hoe een groeiende buik voelt??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nena88, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    sinds gister voel ik iets in mijn buik. voorin. het is geen kramp, het is geen pijn... het is misschien wel een opstipatie gevoel maar dan echt veel meer voorin naar mijn idee. Gister was mijn buik groter, en vandaag is hij nóg ronder.

nu vraag ik mij dus af omdat het mijn eerste zwangerschap is, is die opstipatie of echt hoe de buik voelt als hij groeit? ik weet dat het vroeg is maar ik heb toch vaag het gevoel dat het wel eens buik groei kan zijn. de huis staat strak en het gevoel zit er nu al 2 dagen straight.

meesten van jullie hebben meer ervaring dan ik dus wat denken jullie?

2. angel1990

angel1990 Niet meer actief

Denk oprekken van de baarmoeder..
    Had ik ook rond 7 a 8 weken..

Had met 8 weken een klein bultje zeg maar..
    Maar doordat ik erg ziek was, verdween deze sneller dan het kwam..

3. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel ook wel eens iets. Soort van spierpijn gevoel, maar dan net iets anders.

Zelf denk ik dat het de baarmoeder is die beetje groeit, maar kan het ook mis hebben.

4. Linana

Linana Niet meer actief

Ik heb wel wat krampen gevoeld tussen de 5 en 8 weken. Maar echt een rondere buik ofzo was er niet bij.
    Ik denk dat dat ook bij iedereen weer anders is. Ik denk dat je de baarmoeder voelt die groeit en dat je darmen lekker bezig zijn :D

5. Odin

Odin Actief lid

2 jan 2012
    146
    0
    0
    Noord Nederland
    Bilou je beschrijft het echt super.... spierpijn gevoel, heb ik ook, net of je 100 sit-ups hebt gedaan, maar dan meer midden in je buik

6. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    ja zo iets hrken ik wel
    had t ook vaak eind van de dag wel eens...

ik zei wel s " alsof mn buik er zo afvalt ofzo het hangt erin" ik had met 8 weken ook al licht n bolletje
    dit heb ik nu soms weer en volgens mij is dat n soort groei achtige pijn....

ik denk wel s, ik voel ZOVEEL ik ga er niet eens meer allemaal op letten haha

7. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja het oprekken van de baarmoeder hehe. t groeit met de dag. maar mijn moeder zei dat ze heel dik was van mij dus ik denk das ook wel genetisch... dusseh jah lekker groeien met zijn allen !!

Deel Deze Pagina