Ik snap er dit rondje niks meer van. Willen jullie eens mee kijken/ denken? Het is mijn 2e cyclus na het afscheid van Ukkie. De 1e cyclus al mijn ei gemist omdat ik allemaal niet goed wist wat nog te maken had met de bevalling&curretage. Voor Ukkie kwam mijn ei altijd tussen cd 16 en 23. Maar nu, 1) als je naar m'n kaart (zie 'FF' handtek) kijkt zou obv temp m'n ei op cd 13 geweest kunnen zijn, dit is voor mij wel extreem vroeg. 2) Pas op cd14 een pos ovu test, zondag 11:00 gaf de CB-test nog geen smiley en om 15:30 wel. De dipstick leek 11:00 al wel positief en waren gisteren ook al weer lichter 3) Geen vruchtbaar slijm kunnen vinden. Als ik op cd 13 een positieve ovutest invul, krijg ik een (twijfel) eisprong op cd 13. Mijn LF temp ligt bijna altijd wel op de 36.9 dus vandaag nog relatief laag voor als de eisprong al geweest zou zijn, maar mijn temp gaat echt niet morgen 0.2 hoger zijn tov vandaag. Van het weekend wel iets in m'n buik gevoeld gevoeld wat op wat een te verwachten eisprong kan duiden. Maar voor Ukkie voelde ik het nooit dus ben daar niwt zeker Zou m'n ei nu al geweest zijn of moet ie toch nog komen?
Lastig zeg, als ik die ovutesten niet wist, zou ik gokken op cd 13 inderdaad. Maar echt hoog is het ook nog niet. Ik denk nog even door gaan voor de zekerheid met klussen. ovutesten zou ik dan niet meer doen. Je ziet vanzelf wel als de stijging definitief is. Zou toch mooi zijn als het gelijk weer goed zat. Je bent vaan extra vruchtbaar dus wie weet. Wat ik me afvroeg, heb jij van je werk goed de tijd gekregen om bij te komen?
Je zou inderdaad denken dag 13.. maar als je ei gister avond laat of vannacht is gesprongen kan het ook heel goed zijn dat je temp morgen weer de lucht in schiet.. Ik duim voor je meid
Ik zou idd ook de 13 zeggen maar dat klopt niet met je ovutest. Heel apart. Wie weet schiet je temp morgen ook weer omhoog en verplaatst ff je kruis. Ik ga ook voor je duimen meis.
Ik geloof er zelf niet zo in dat het meteen weer goed zit omdat Ukkie helaas ook 20 maanden op zich heeft laten wachten. En nu met die tegenstrijdige dingen is mijn vruchtbaarheid gevoelsmatig nou niet echt optimaal. Ik ben na de bevalling een week thuis gebleven en toen maar weer gaan werken. De hele week, wat ik niet had moeten doen maar goed. Omdat ik redelijk lang reis is halve dagen ook geen optie voor mij, zonde van de reistijd. De weken erna niet zo efficiënt gewerkt maar nu gaat het wel weer oke. (spiek alleen te vaak hier tijdens werktijd , maar zit grootste deel van de dag achter de pc ) Thx voor het meeduimen
Dat spieken tijdens werktijd maak ik me helaas ook schuldig aan. Heel slecht. Heb een tijdje geminderd, maar nu tegen nod, lukt me dat weer niet echt. Ik snap je gevoel hoor, maar je hoort het zo vaak dat ze na een moeizame strijd na ene miskraam of bevalling vrij snel weer zwanger zijn. Ik hoop het gewoon voor je. Ik gun het je van harte! My fingers are crossed.
@lappie, ik hoop dat je gelijkt hebt lappie, dan zijn de kansen namelijk het best Dit zijn nog de bij behorende ovu testen Licht groene zijn Z&K's en die andere zijn wondfo's (was even een test vandaar dubbel getest met zelfde urine)
cd 13 kan niet vanwege de + ovu test van cd14 in de middag. Maar kijkende naar je test zie ik geen + ovu test op cd14. Dag 17 lijkt er meer op. Maar ik zie geen ingevulde tempen meer na die dag??
Huh ik denk dat je de datum met de cyclus dag verward. Ik schrijf erop: datum, tijd, cyclusdag 17/3 is cd 14. Ik zit vandaag op cd17
Ja ik vind het dus ook raar. Snap er ook helemaal niks van. Keek net ff als ik bij morgen weer 36.8 invul doet ie niks, bij 36.9 geeft ie een kruis op cd 15. We zullen zien