Lieselots 4e icsi...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by lieselot, Apr 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lieselot

lieselot Bekend lid

May 29, 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    He allemaal,

Ik lees (en leef) veel met jullie mee maar, ik ben erg chaotisch in reageren :oops:, dus dat doe ik niet zo vaak...
    Maar, omdat ik zoveel steun aan het forum heb, open ik nu toch ook maar mijn eigen topic zodat ik mij "ei" bij jullie kwijt kan.

Morgen om 8.30 hebben wij de punctie alweer staan, mijn vriend en ik zijn bezig met onze 4e icsi in eigen cyclus en tot nu toe is het nog niet gelukt, dit kan te maken hebben met mijn overgewicht (het zh laat ons gelukkig wel door gaan omdat, ik al zoveel heb ondernomen om de kilo's kwijt te raken).
    Onze kansen wel zijn kleiner maar, we hebben goede hoop en gaan er helemaal weer voor!

Ik wens iedereen die in de MMM zit, heel veel kracht en geluk!

Liefs Alice

2. Oleole

Oleole Niet meer actief

Hoi Alice/Liselot

Heel veel succes morgen! Ik zal voor je duimen!!! Wij hebben morgen ook een punctie maar dan voor de 3e poging. Nu maar hopen dat er morgen veel eieren worden geoogst!

Groetjes Nicole

3. Happyme

Happyme Actief lid

May 6, 2008
    375
    0
    0
    Lieselot, veel sterkte! Ik hoop voor je dat het lukt.

Als je toch nog een afvalpoging wilt wagen, dan is misschien een koolhydraten vrij dieet wat voor je. Ik ben op aanraden van mijn gyn naar een dietiste gegaan ivm kinderwens en overgewicht en ben inmiddels sinds augustus ruim 30 kilo afgevallen zonder uit te hongeren. Na 4 maanden was ik zwanger, helaas is dat een miskraam geworden, maar mijn eisprong en cyclus zijn nu wel veel beter en de kans om zwanger te worden en te blijven is zeker groter geworden.

Maar ik duim voor je dat de 4e poging gewoon raak is [-o<

4. Esser

Esser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    3,190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Ook vanuit hier heel veel succes!
    En wat fijn dat jullie ZH niet zo gefocused is op je gewicht....
    lief

5. lieselot

lieselot Bekend lid

May 29, 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    He Nicole,
    Dank je wel, is het goed gegaan? hebben ze veel eicellen gevonden? Ik hoop dat dit jullie laatse punctie was!

Happyme, wat supergoed van je zeg! Knap hoor! Ik heb daar ook al over nagedacht, Misscien is het inderdaad wel wat voor mij! Maar ik ga er natuurlijk ook vanuit dat deze poging raak is!

Esser thanks, ja wij zijn ook erg blij dat ze de behandeling niet hebben stopgezet, ik heb ook een hele goeie cyclus gelukkig ondanks mijn overgewicht....
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hey Alice,
    Goed dat je weer een eigen topic hebt! Nu kan ik je makkelijk terugvinden :-D
    Hoe is het eigenlijk gegaan?
    Was er een eicel? Was verpleegk. G of I erbij?
    Mischien heb ik je onlangs nog wel gezien in het zh....ik heb er de deur weer plat gelopen!

Ik hoop dat je inmiddels een tp hebt gehad ze!

Laat je gauw wat weten?

7. lieselot

lieselot Bekend lid

May 29, 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    He Elmo,

Ja, is wel handig he dat ik weer een eigen topic heb... Helaas kan deze ook alweer dicht, onze 4e poging is mislukt, er is geen bevruchting geweest en we hebben dus geen terugplaatsing gehad... Ben er meer kapot van dan ik dacht... Ben nu aan het werk, kan dus geen kant op maar, het liefs ging ik nu naar huis om bij mij vriend uit te huilen....

8. lieselot

lieselot Bekend lid

May 29, 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    oja, G was er bij, punctie ging gelukkig erg goed...

9. Oleole

Oleole Niet meer actief

Hoi Lisselot,

Wat verschrikelijk zeg! Ik werd vandaag ook op het werk gebeld dat het niet goed was( de eitjes waren te rijp en geen bevruchting). Ik durfde niks meer terug te zeggen. Stiekum heb je toch hoop. Wat erg allemaal. Zeker de onzekerheid en twijfel. Ik wens je heeeeeeeel veel sterkte. Ik denk dat ik mij maar een weekje onder een deken in bed ga begraven.

Groetjes Nicole

10. lieselot

lieselot Bekend lid

May 29, 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Lieve Nicole,

Ik weet precies wat je bedoeld... Het liefste kruip ik ook onder de dekens...
    Ik had er juisT zo'n goed gevoel over deze en dan krijg je het telefoontje dat het niet goed is, weer een poging voorbij... :(

Jij ook heel veel sterkte en we houden de moed erin he?

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Shit shit shit Alice!
    Wij hebben dat ook 4x gehad bij de eigen cyclus!
    Dat is zo ontzettend verdrietig inderdaad! Er is dan zoveel goedgegaan, de punctie, een eicel...en dan dit.
    Heel veel sterkte meid! Tuurlijk moet je hier van bijkomen!
    Hele dikke knuffel!
    Elmo

12. lieselot

lieselot Bekend lid

May 29, 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Thanks Elmo,

Ik neem ook zeker de tijd om bij te komen... Tis ook niet niks steeds...
    Daarna gaan we er weer stevig tegenaan voor de 5e keer! ;)

Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik steeds meer naar de standaard ICSI begin uit te zien omdat, ik daar meer vertrouwen in heb...

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier was de standaard meteen raak...tot 2x toe!
    Knuffel meid!

14. lieselot

lieselot Bekend lid

May 29, 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Fijn om een knuffel te krijgen :D

Share This Page