okey ik ben net naar de tandarts geweest en ik weet volgende week pas of ik zwanger ben ik heb 1 gaatje laten vullen met verdoving en wist niet dat het slecht kan zijn in de eerste 3 tot 4 maanden heeft iemand dit ook mee gemaak en is er goed vanaf gekomen ps is wist dus niet dat het niet mocht kwam ik achter tot ze foto,s wouden maken
Als je op dit moment nog niet weet of je zwanger bent kan het volgens mij geen kwaad hoor, omdat je nog geen bloedband hebt met het kindje. fotos is volgens mij dan wel weer schadelijk ook in een vroege zwangerschap maar ben ik niet zeker van of het voor een positieve test ook al kwaad kan
Hoi, Verdoving is niet schadelijk voor een zwangerschap. Ik ben tandartsassistente vandaar hihi. Foto's maken we liever niet. We vragen ook bij elke vrouw, of ze zwanger is? soms moet het wel ivm een pijnklacht, dan krijgen ze een loodschort om. Ik ben zelf zwanger en ga altijd buiten de deur staan wanneer we foto's maken. Succes Groetjes leeuwin
okey naja ik wist die dingen niet maar zij gingen der vanuit dat ik der ook nog niet mee bezig was ben namelijk nog maar 19 jaar wel blij dat het niet schadelijk is
Ik heb wel eens een foto gehad tijdens de zwangerschap en dan kreeg ik dat schort om. Maar volgens mij krijg je altijd zo'n schort om.
Hoi, wat leeuwin al zei, verdoving is niet schadelijk, ook niet als je al langer zwanger bent. Ik ben met 32 weken nog naar de tandarts geweest.