Vriendje in het zonnetje zetten!

Discussion in 'De lounge' started by tweeling, Apr 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Ik wou even via deze weg mijn vriendje laten weten dat ik heel erg veel van hem hou!
    Ik ben geen makkelijke nu vooral met al die hormoontjes ;) , maar hij doet alles voor mij en de kleine!

Dus bij deze: JE BENT EEN LIEVERD! :D

Misschien nog meer mensen die hun mannetje in het zonnetje willen zetten?

liefs tweeling.

2. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ahh wat lief zeg.. ja die mannen hebben het niet makkelijk met ons tijdens de zwangerschap. :)
    ik ben ook nog steeds super blij met mijn lieffie en hij is echt super leuk met de kleine..
    En ik ben ook nog altijd heeeeeel erg gek op hem na 5 jaar.. :) en ik ben onwijs blij met onze dochter

zo nu mag de volgende ;)

3. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    haha tja,mannen hebben t maar moeilijk idd als vrouwen zwanger zijn!

Ik hou ook nog steeds superveel van mn mannetje en ben zo blij dat we samen een gezond kleintje hebben waar het zo goed mee gaat!
    Ben trots dat ik met de man van mn dromen getrouwd ben en de rest van mn leven met hem mag delen.
    Ben geen makkelijk typetje soms en toch blijft ie van me houden,DE SCHAT!
    Kan me geen dag zonder hem voorstellen!
    HOU VAN JE LIEFFIE!

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    3,967
    0
    0
    Centraal
    Ondanks dat ik hem de afgelopen twee dagen ontzettend lastig heb gemaakt, en hem helemaal zat was (hoe bedoel je hormonen) is en blijft hij het enige, liefste, knapste, en allerbeste maatje voor mij :) :) :)
    hihihi, daar komen de vlindertjes alweer....snel ff naar boven voor een dikke knuf :)

5. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Mijn mannetje mag ook wel in het zonnetje gezet worden!
    Ik loop al jaren met verrotte knieën, kan niet alles in het huishouden en nu ik zwanger ben heb ik ook nog last van BI.
    Hij zwoegt en zwoegt... doet het huishouden (voor meer dan de helft) naast een fulltime baan én is ook nog super met onze dochter!

Ja, hij mag in het zonnetje gezet worden! En dat ik van hem hou, weet hij echt wel!

6. jettje

jettje Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,541
    0
    0
    zv-er
    Zal hem vandaag wel even buiten in de zon zetten :) ......(grapje)

Mijn vriend is ook een lieverd. Heb woensdag iets in me elleboog gebroken waardoor ik een gipsspalk heb en dus wenig kan doen. Hij doet echt alles voor. De schat!
    Hij mag zeker in het zonnetjes gezet worden :D met daar naast een lekkere dikke knuffel!!!!!!

7. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Ik zet em elke dag in het zonnetje :D

Hij hoeft niks te doen, maak zn boterhammen klaar voor het werk, als ie thuis komt staat zn prakkie klaar, zn kleren zijn op tijd gewassen gestreken, sport bijna iedere dag en vertel hem iedere dag dat ik heel veel van hem hou en probeer elke dag wel een compliment te maken!

Als ik iets vraag doet ie overigens direct ;)

Share This Page