Haai meiden, Ik ben nieuw hier maar denk dat dit onderwerp wel hier bij past, Ik ben onderhand al een jaar bezig om kindjes te maken maar helaas werd ik ook een jaar niet ongesteld, Dus naar de huisarts gegaan en die zei dat we nog 4 maanden moesten wachten op menstruatie en dat we dan terug mochten komen, natuurlijk na 4 maandan nog geen menstruatie dus werd ik door verwezen naar de gynecoloog, 3 februari hebben we een afspraak, ben erg zenuwachtig en weet ook niet wat ik er van moet verwachten, ik heb een afspraak om te gaan kijken of ik wel kindjes kan krijgen en waarom me menstruatie weg blijft, Hebben jullie ook zo iets meegemaakt en wat gaat de gynecoloog precies doen, ben erg benieuwd en hoop meer te horen, Groetjes Mandy
Hai Mandy Ik ben toevallig laatst ook bij de gyno geweest. Wss stelt hij/zij eerst een paar vragen en zal wss een inwendige echo maken, niks om bang voor te zijn, tis niet prettig natuurlijk maar het doet geen pijn... was zelf ook erg bang maar het is me het is me erg meegevallen... Tja en aan de hand daarvan kijken ze verder! Heel veel succes en als je vragen hebt, stel ze gerust hoor Liefs maaike
Haai maaike, Bedankt voor je snelle reactie, ja die vragen heb ik thuis gekregen gestuurt die moest ik meenemen, dus ze gaan gelijk met inwendig onderzoek beginnen? ik dacht misschien eerst een gesprek en dan na een tweede afspraak ofso hihi Maar bedankt voor je reactie,,
Graag gedaan hoor meid. Uit mijn ervaring doen ze wss wel gelijk een echo, in de kamer waar je komt staat gewoon zo'n apparaat. Maar ik weet niet of er voor jouw klachten ook echo wordt gemaakt? Ik werd daarna doorgestuurd naar de fertitliteitsarts waar ik gelukkig een goede uitslag heb gehad! Dus ik zou er gewoon van uitgaan dat je inwendig onderzoek krijgt, kan het alleen maar meevallen Laat je even weten hoe het is gegaan? Liefs Maaike
gelukkig dat je een goeie uitslag hebt gekregen meid, tuurlijk laat ik weten hoe het is gegaan, je heb gelijk dan kan het inderdaad alleen maar meevallen groetjes Mandy
komt vast wel goed hoor meid, laat eerst die 1e afspraak maar eens op je afkomen en daarna wel weer verder kijken! Veel plezier en succes met zwanger worden Liefs
Doe ik meis, Nou bedankt in iedergeval,, Jij ook succes met zwanger worden, als je het nog niet ben Groetjes men
Ik heb bij mijn eerste afspraak ook gelijk een echo gehad.. Ik had er ook niet op gerekend dus schrok toen wel ff van 'nu al' Maar gelukkig viel het allemaal mee en hebben ze bij mij gezocht naar men eisprong of ik die wel had... Krijg 28 jan de uitslag. Succes met zwanger worden Liefs Linda
Haai Linda, Ohh dan zal ik het ook wel krijgen, bedankt dan ben ik er alvast op voorbereid snap best dat je er van schrok ja! Ben benieuwd voor je de 28ste hoop dat een goeie uitslag is! Jij ook succes met zwanger worden meid! Groetjes Mandy
Hey! Ook ik kreeg gelijk een inwendige echo wat ik dus niet had verwacht maar het valt reuze mee hoor. Gewoon ontspannen en dan komt het goed. Suc6! Liefs!
Kans bestaat dat ze ook bloed willen prikken om naar het hormoongehalte te kijken. En een echo is idd wel waarschijnlijk, dan kunnen zien of er wel activiteit in de eierstokken is.
ahh bedankt, Lief die reacties allemaal, Ohh dat is minder bloed prikken maarja je moet er wat voor over hebben he hihi
Maak je geen zorgen een inwendige echo stelt niets voor. Kreeg er toen ik IUI had bijna elke dag een om te kijken hoever ik in mijn cyclus zat. Je merkt er vrijwel niets van. En even een opsteker. Goede vriendin van mij had ook geen menstruatie. Zij is Clomid gaan slikken, werd ongesteld en heeft in november een zoontje gekregen!
Hoi, een vriendin van mij was ook meer dan een jaar niet ongesteld, alleen voor zover ik weet wilde ze nog geen kinderen. Uit onderzoeken was gebleken dat haar schildklier niet goed werkte. Toen daar eenmaal wat aan gedaan was (medicatie) werd ze gelijk weer ongesteld. Er hoeft dus niet altijd iets met je eierstokken aan de hand te zijn. Succes in ieder geval!