Zwanger na vergeten Nuvaring?

Discussion in 'Anticonceptie' started by Rockstar, Aug 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rockstar

Rockstar Nieuw lid

Aug 17, 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Allemaal,

Ik heb net als iedereen hier bijna een vraag of dilemma. Vorige week maandagnacht/ochtend (10 aug) ben ik de Nuvaring vergeten weer in te doen nadat ik hem uit had gedaan tijdens de seks. Dat was op de 1e dag van de tweede week van mijn cyclus. Eerste dag van mijn laatste menstruatie was 27 juli. Dus eigenlijk net voor mijn eisprong (als ik die al gehad heb vanwege de ring). Ik heb hem ongeveer 16 uur niet in gehad.
    Daarna weer ingedaan echter las ik ergens dat het schadelijk kan zijn al die hormonen mocht je wel bevrucht zijn. Dus toen heb ik de ring een dag later weer uit gedaan (dinsdagavond 11 aug). (kindje is welkom maar dus totaal niet gepland nu al) Daarna heb ik afgelopen vrijdag toch maar een nieuwe ring in gedaan omdat ik ongesteld werd en in een opwelling dacht dat ik dan dus niet zwanger was en wel weer beschermd wilde zijn.
    Maar nu vraag ik me af, die ongesteldheid van afgelopen vrijdag begon natuurlijk gewoon omdat ik de ring had verwijderd dinsdagavond. Dat wil niet perse zeggen dat ik dus niet zwanger ben toch? dat is eigenlijk een nepbloeding als reactie op het verwijderen van de ring.

Had wel wat last van kwaaltjes vorige week dinsdag tot en met vrijdag.. Voelde me anders.. Gevoelige tepels en heel duizelig en moe. Maar nu eigenlijk niet weer echt.. of in ieder geval iets minder.

Wat denken jullie? Ik was eerst nog bang dat mijn bloeding van vrijdag misschien de innestelingsbloeding was, maar het is nu pas gestopt. Dus 3 dagen lang best wel veel. En dat komt natuurlijk door het verwijderen van de ring.

Ik kan volgens mij pas volgende week een test doen maar ik wil het zo graag eerder al weten.

Wie kan me tips of advies geven..Hebben jullie hier eerder iets over gehoord?

Grtjes

Share This Page