Gyno daktarin 3 ivm schimmelinfectie

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Debster84, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Hi meiden,

Ik ben 10 wkn zwanger en heb last van een schimmelinfectie sinds zaterdag!
    Gisteren toch huisartspost gebeld of ik er wat voor kon krijgen...
    Ik heb dus gyno daktarin 3 inbrengen capsules gekregen.
    Nu heb ik voordat ik naar bed ging zo een ding ingebracht en werd een anderhalf uur geleden wakker van helse jeuk en brandend gevoel! Zoals jullie zien is het 3.36 en ben klaarwakker!
    Wie heeft dit nog meer gehad? En hoelang duurt dit? Ik vind het ook maar eng ivm zwangerschap want voel in me buik een rare "pijn" omdat dat ding erin zit...wie helpt mij met haar ervaring hierin tijdens zwangerschap?

Dank je wel voor je reactie!

2. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb dit ook gebruikt tijdens de zwangerschap, en dat maakt niet uit. Heeft er helemaal niets mee te maken. Jeuk en brandend gevoel als symptoom past bij de schimmel infectie, ik zou me er niet druk over maken. Het kan ook nog wel een aantal dagen duren.

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Als het echt ondraaglijk word, kan je er niet tegen (net als mij)!

4. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    klopt eerst lijkt het wat erger te worden maar gaat echt over ik vind ze heel erg fijn!

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    K zweer ook bij die dingen! Helpen echt heeeeel hoed!:D

Heb ze wel alleen maar grhad toen k niet zwanger was , zoon 10x ofzo:)

6. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Hi meiden,

Bedankt voor jullie reacties!
    Ik was vannacht echt even radeloos! Wist niet waar ik het zoeken moest pfff wat een jeuk en pijn...
    Na ongeveer 2 uur werd het minder en ben rond half 5 nog even een uur in slaap gevallen voor ik eruit moest!
    Vandaag overdag eigenlijk bijna geen last gehad, hopelijk is het vanavond niet weer zo erg als ik hem in heb gebracht want wil vannacht gewoon kunnen slapen...nog 2 te gaan...

7. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Inderdaad de eerste dag werd het bij mij ook erger, daarna beter.
    Maar ik vond het wel ranzig spul hoor, hoe dat er dan uitloopt ieuww

8. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Drie of vier keer gehad aan begin en in het midden van m'n zwangerschap. Dacht dat er nog wel minimaal 4x eentje zou volgen, maar sinds week 23 niets meer. *gaat het even afkloppen*. Er is dus nog hoop voor de meiden die er ook veel last van hebben.

Zelf ook de eitjes gebruikt in combi met het zalfje. Dat heftige branden had ik ook toen ik begon met de eitjes. Kreeg er zelfs licht bloedverlies van! Maar het hielp wel heel goed. Sterkte!

MinnieM vindt dit leuk.
  9. Mauzelino

Mauzelino Actief lid

5 sep 2011
    151
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had ook de 1e x dat ik ze gebruikte (toen was ik niet zwanger) dat ik 's nachts gek werd van pijn en jeuk en had ook wat bloedverlies. Maar des te vaker ik ze gebruikte des te minder had ik daar last van. Maar de 1e x was de infectie ook heeeel erg, omdat ik niet naar de HA durfde en dacht dat het wel weer over ging. Nou niet dus. Nu gebruik ik de eitjes gelijk weer als ik tekenen van een infectie bespeur en heb er dan 's nachts ook geen last meer van qua jeuk en zo.

Maar ze werken echt super vind ik!!!

Deel Deze Pagina