Ik word er gek van!! Het is zo'n rotgevoel. Bewegen gaat moeizaam in bed en tijdens het lopen. Ik lig dan ook al 2 dagen op de bank en in bed om zoveel mogelijk te rusten. Maar het gaat niet over. Het komt denk ik doordat zaterdag een hele drukke dag was. Zometeen ga ik zwemmen dus misschien dat mijn buik daarvan ontspant. Ik ben nu 34 weken en vroeg me af of het schadelijk is. Moet ik de gynaecoloog bellen? Die zei vrijdag (tijdens onze 2-wekelijkse controle) nog dat als die harde buik met rust niet overgaat ik moest bellen. De baby is verder actief en ik heb geen weeen oid. groetjes, Birgitte
als je gyn zegt dat je moet bellen als het met rust niet over gaat dan zou ik dat maar doen, sterkte ermee!
Ik zou ook even bellen! Liever te veel dan te weinig en de gyn kan je zo vertellen of het schadelijk is of niet.
Ik heb gisteren gebeld en moest komen voor een ctg. Die was prima, net als mijn bloed maar ik bleek wel blaasontsteking te hebben. Dat kan ook een oorzaak zijn van een harde buik. Ik heb nu een kuur dus hopelijk gaat het daarmee over... Thanks!!