Hoi meiden, Ik heb even een vraagje.. ik ben gister al 12 weken niet ongesteld geweest.. niet dat ik 12 weken over tijd ben.. maar gewoon de dag na mijn ongi dag 12 weken niet meer sins gister. Ik heb al wat topics geopend.. en daar kwamen ze uit op PCO. Waardoor ik eigenlijk wel bang weg. Ik heb het eens na gevraagd aan mijn moeder.. En mijn moeder, tante (me moeder de zus) en me oma.. hebben vroeg altijd gesukkeld met hun ongesteldheid. Ook hebben mijn moeder, tante en oma nog nooit een eisprong gevoeld.. ik dus ook niet.. ik weet niet wat het is en hoe het voelt.. Toch heeft mijn oma 2 gezonde dochters op de wereld gezet, mijn tante 2 gezonde zoons en mijn moeder mij en me broer.. Dus ben nu tch wel opgelucht dat je ook zonder eisprng wel zwanger kan worden. Maar zijn hier meer vrouwen die geen eisprong voelen en sukkelen met hun cyclus maar die toch zwanger zijn geworden?
misschien kan je met je tijwelfs even langs de HA gaan dan kan hij je onzekerheid weg nemen of je juist door sturen
Hey meis, helaas ben ik nog niet zwanger maar als je in mijn onderschrift kijkt kun je zien dat ik ook heel onregelmatige cyclussen heb. Ik heb wel degelijk een eisprong. Het kan dat je cyclus lang duurt maar dat je wel een eisprong hebt. Als je GEEN eisprong hebt kan je eitje niet bevrucht worden en kun je ook niet zwanger raken. Misschien is het verstandig hiermee naar de huisarts te gaan en anders een tijdje ovulatietesten te gebruiken alhoewel dat wel een duur grapje is. Maar dus kijken of je wel een eisprong hebt. Succes meid.
Hai meis, Dat je je eisprong niet voelt hoeft niet gelijk te zeggen dat je geen daadwerkelijke eisprong hebt! Om zwanger te kunnen worden moet er toch echt een eitje bevrucht worden Maar mischien dat ik je vraag niet helemaal snap, vooral het bovenste gedeelte niet " Liefs Eleni
Zonder eisprong kun je echt niet zwanger worden, want zonder een eitje kan er geen bevruchting onstaan. Wel is het zo dat je je eisprong niet persé hoeft te voelen.