ligt positieve test, opeens donker bruine afscheiding en buikpijn

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jennjennah, 11 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jennjennah

6 feb 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haaii, ik zit er even door heen! Na een week ene keer een negatieve test en toen weer een positieve test heb ik eindelijk maandag 3 positieve testen te pakken wel nog heel ligt maar toch een streepje! Wij blij maar toen gister middag opeens buikpijn als of ik ongesteld werd en ik ging naar de wc en had donker bruine afscheiding en dat bleef. Het is niet dat ik lek, ik draag nu elke x een inlegkruisjes maar daar zit niks in is alleen als ik afveeg bij het plassen. Tot vandaag heb ik het nog steeds ik heb de ha gebeld en hij zegt dat het innesteling bloed kan zijn of dat het begin van een miskraam kan zijn.. Hij zegt afwachten. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik ben nu ongeveer 5/6dagen overtijd. Hoop dat jullie me misschien kunnen helpen met ervaringen. Vast bedankt! Jenn

2. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het is altijd bij dit soort klachten een 50 / 50 kans... Ik had de dag voor de test lichtroze bij het afvegen en was klaar voor de volgende ronde. De dag erna stond ik stom verbaasd te kijken naar een licht streepje op de test :D
    Later toch weer last gekregen van roze verlies, toen ook de vk gebeld en waren weinig zorgen om. Later werd dit bloedverlies maar was er nog steeds een kloppend hartje op de echo te zien. Daarmee was de kans nog altijd 50 / 50. Helaas is het voor mij dan toch verkeerd afgelopen, maar dat had ik ook in mijn achterhoofd gezien de hoeveelheid bloedverlies.

Ik weet dat dit misschien juist een negatieve nasmaak geeft om te lezen, maar zo moet je het niet zien. Met name bruine en lichtroze afscheiding kan ook zo weinig zeggen! Je zult hier ongetwijfeld dames krijgen bij wie het helemaal goed afliep. En die krampen kunnen er net zo goed gewoon bij horen. Pas als je helderrood bloedverlies erbij gaat krijgen word het enger, maar dan nog steeds is er niks bepaald!
    En bij mij was alles nog steeds gewoon goed met die klachten en had ik op de echo die dagen gewoon een intacte zwangerschap en een kloppend hartje :)

Ik duim ontzettend voor je mee dat het allemaal goed mag gaan!

3. Jennjennah

6 feb 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh zover ben ik nog niet, weet niet eens hoe ver ik ben wanddikte had de 2e ongesteld moeten worden maar ik heb waarschijnlijk een verlate eisprong gehad omdat mijn testen nog zo ligt zijn (zegt mijn ha) dus dat is ook nog onwijs verwarrend en ik moet maar wachten van m'n ha echt frustrerend. Dat bruine afscheiding is de ene keer donker en de andere keer ligter snap er niks meer van :(

4. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Wat Tacita zegt klopt... 50/50

Hier wel een positief verhaal. Ik had met 5+6 licht bruine afscheiding. Dit is gebleven tm week 10! Zoon lief ligt toch nu heerlijk te slapen hier 😃

Dus ja... Afwachten

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier ook last van gehad bij onze meid. maar is toch goedgekomen

6. Jennjennah

6 feb 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dus het hoeft niks te betekenen??

7. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.129
    5.048
    113
    Vrouw
    Nee, het hoeft niets te betekenen.
    Wat de anderen ook al zeggen, het is een kans van 50/50.

8. Tweelingmama78

Tweelingmama78 Actief lid

13 jul 2014
    184
    0
    16
    Ik had met deze periode ook ineens last van bruine afscheiding, met pijn. Dit duurde een week toen brak m'n menstruatie door. Werd bij mij helaas een miskraam (dit was de eerste). De tweede had ik alleen een week buikpijn en geen bloed, dus was nog hoopvol. Maar na een week begon weer de bruine afscheiding, helaas weer een miskraam met 7 weken. Bij mij is het dus bloed is niet goed, maar er zijn genoeg vrouwen die met een complete menstruatie nog zwanger blijken te zijn. Kan dus alle kanten op gaan. Duimen voor de goeie!

9. Jennjennah

6 feb 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje! Ik hoop het ook, ik wil maandag test doen van clearblue om te kijken hoe ver ik ben..mocht ik het nog niet verloren zijn...

Deel Deze Pagina